Описание игры, торрент, скриншоты, видео
Скачать игру Zero-K v1.12.12.0 - торрент, игра на стадии разработки | Рейтинг: 7.0 (3) | Баллы: 18 |
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от Zero-K Team (2)
• Жанр / Genre: Игры с физикой (1287); Стратегии (3614); Сетевые / ХотСит (2300)
• Тип игры / Game Type: Beta-версия (игра еще в разработке)
• Размер / Size: 2700.00 Мб.
• Оценка игроков / Game Score: 7.0 из 10 (всего голосов: 3)
• Похожие игры:
- Total Annihilation
- Total Annihilation Mini / Mini TA
- Total Annihilation Kingdoms
- Evolution RTS v17.07
- Beyond All Reason v26991
Zero-K - стратегия в реальном времени (RTS) с физикой, которая является переосмыслением Total Annihilation и Supreme Commander, действие которой происходит в самом конце вселенной. Управляйте ландшафтом, поджигайте предметы, участвуйте в эпических битвах на суше, в воздухе и на море. Покорите галактику в одиночку или в кооперативе в более чем 70 заданиях кампании. Отправляйтесь в напряженные сражения один на один или в массовые сражения с участием до 32 игроков.
Игра обновлена до v1.12.12.0. Список изменений внутри новости.
Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?
Разыскивается командир! Постройте гигантских роботов, постройте армию из тысячи Блох. Если нужно, переместите горы. Похороните врага любой ценой!
Особенности:
• Традиционная стратегия в реальном времени с физически смоделированными юнитами и снарядами.
• Более 100 различных юнитов со способностями, включая манипулирование ландшафтом, маскировку и ракетными ранцами.
• 70+ миссий, охватывающих всю галактику, для одиночной или совместной игры с друзьями.
• Сложный (не читерский) искусственный интеллект для схваток и режима выживания.
• Мультиплеер 1 на 1 - 16 на 16, FFA, кооператив, ладдеры, реплеи, зрители и турниры.
• PlanetWars - многопользовательская онлайн-кампания.
• Действительно бесплатно, без платных преимуществ, без несправедливого мультиплеера.
Продвинутая физика
Имитация физики юнитов и снарядов используется на уровне, который редко встречается в стратегической игре.
• Используйте маленькие проворные юниты, чтобы уклоняться от медленно летящих снарядов.
• Прячьтесь за холмами, которые блокируют огонь из оружия прямой видимости и радаров.
• Перебрасывайте юнитов по карте с помощью гравитационных пушек.
• Переместите линкор на вершину холма - для большего обзора и дальности стрельбы.
Управление ландшафтом
Сама по себе местность - постоянно меняющаяся часть поля боя.
• Разрушайте поле боя воронками, в которых могут увязнуть вражеские танки.
• Копайте каналы, чтобы завести свой флот вглубь суши для стрельбы из подводной лодки прямо в пустыне.
• Постройте пандусы, мосты, а если хотите, то и целую крепость.
• Выжгите свой портрет на земле с помощью планетарного энергетического долота.
Одиночная кампания и сложный ИИ
Наслаждайтесь долгими часами одиночной игры и совместной игры в нашей кампании, которая обладает широким выбором уровня сложности искусственного интеллекта без читерства и режимом выживания против орды пришельцев.
• Исследуйте галактику и откройте для себя технологии в нашей одиночной кампании.
• Сразитесь со сложным ИИ, который не является ни мертвым мозгом, ни ясновидящим.
• Развлекайтесь в кооперативе с друзьями, переживая волны цыплят-монстров.
• Маскировка или воскрешение? Трудный выбор для настройки вашего командира.
Казуальный и соревновательный многопользовательский режим
Zero-K с самого начала создавался для многопользовательской игры, и именно здесь вы можете оказаться на крючке на десятилетие.
• Нравится эпический масштабный бой? Присоединяйтесь к нашим командным сражениям 16 на 16!
• Ищете общую цель? Сражайтесь с AI или волнами цыплят-монстров.
• Предпочитаете танцевать на острие бритвы? Играйте 1 на 1 в ладдерах и турнирах.
• Камбэки, предательства, эмоции всегда накаляются в FFA.
• Хотите стать частью чего-то глобального? Присоединяйтесь к PlanetWars, сетевой кампании со стратегическими элементами, дипломатией и предательствами.
Власть людей
Мы дали вам инструменты, которые всегда хотели иметь в игре.
• Делайте всё что хотите. Никаких ограничений по камере, очереди производства или уровню контроля.
• Нарисуйте фигуру, любую фигуру, и юниты будут двигаться, принимая ваше построение.
• Приоритеты строительства позволяют вашим строителям работать более эффективно.
• Не хотите быть привязанными к управлению каждым движением юнита? Приказывайте юнитам ловко кайтить, атаковать или зигзагообразно стрелять.
Множество вещей, которые нужно исследовать (и взорвать)
• Научитесь использовать все наши более 100 юнитов и играйте на сотнях карт.
• Придумайте очередную безумную командную тактику, чтобы шокировать врагов и рассмешить союзников.
• Комбинируйте маскировку, телепорты, щиты, прыжковые двигатели, ЭМИ, напалм, гравитационные пушки, пусковые установки черных дыр, контроль разума и самовоспроизведение.
• Крошечный рой блох, который цепляется за стены?
• Прыгающие "бочки" с паровым шипом?
• Буи, которые прячутся под водой, чтобы устроить засаду на корабли?
• Мехи, которые изрыгают огонь и любят, когда их выбрасывают из воздушного транспорта?
• Прыгающий джаггернаут с двумя гравитационными пушками?
• Встречайте их в Zero-K!
Минимальные системные требования:
• ОС: Windows 7, 8, or 10
• Процессор: 2.0 GHz dual core CPU with SSE (Intel Core 2 Duo or equivalent)
• Оперативная память: 4 GB ОЗУ
• Видеокарта: 512 MB graphics card with OpenGL 3 support (GeForce 8800 or equivalent); integrated cards may not work
Рекомендуемые системные требования:
• ОС: Windows 7, 8, or 10
• Процессор: 3.0 GHz quad core CPU (Intel Core i5 or equivalent)
• Оперативная память: 8 GB ОЗУ
• Видеокарта: 2048 MB graphics card with OpenGL 3 support (high GT 500 series or equivalent)
Balance
Thug and personal commander shield offers more protection from area damage.
• Shield radius 80 -> 90
Felon is slower and less efficient.
• Speed 45 -> 42 elmo/s
• Reload time 0.133s -> 0.166s
• Shield drain per shot 75 -> 78
Aspis mobile shields are significantly more expensive (no change to Aegis).
• Cost 600 -> 700
Bulkhead has more downtime while being swarmed by raiders and assaults.
• Cost 230 -> 240
• Turret turn rate 180 -> 120 degrees/s
• Reduced targeting priority against gunships.
Magpie enjoys round numbers.
• Rearm time 13s -> 12s
Phoenix is more expensive and takes much longer to fire twice.
• Cost 460 -> 520
• Rearm time 13s -> 18s
Locust exploits its unenviable balance position to experiment with speed.
• Speed 212 -> 250 elmo/s
Nimbus can see as far as it can shoot.
• Sight range 600 -> 660
Mason gains a unique power among the cheap constructors.
• Build range 180 -> 210
Ripper should fare better against heavy raiders.
• Range 280 -> 290
Bolas is slightly faster.
• Speed 96 -> 97.5 elmo/s
Flail kills Magpie, Phoenix and Thunderbird in one fewer shots.
• Damage 375 -> 475
Kodachi is slightly slower.
• Speed 108 -> 106.5 elmo/s
Cyclops is harder to manoeuvre, as befits its weight.
• Turn rate 82 -> 74 degrees/s
Cutter is swarmier.
• Cost 65 -> 55
Corsair hopefully still has a counter from the Hovercraft Platform.
• Cost 240 -> 220
Reef repairs aircraft much faster than land-based airpads.
• Repair buildpower 2.5 -> 10
Hacksaw responds to a bit of power creep.
• Cost 220 -> 210
Wind Generators can be built diagonally with slightly larger gaps.
• Grid range 60 -> 63
Features
• Added the Tech-K game mode.
• Manually shared units now clear their command queues.
• Chainsaw no longer avoids small targets by default.
• Players can now define multiple albums adding war, peace, victory and defeat folders to sounds/music/<your album name>(thanks Helwor).
• Increased the maximum configurable fade height for healthbars (thanks amnykon).
• Added an option to reduce the selection rank of rearming units (thanks amnykon).
• Added build range to space+click stats.
• Added units to buildpower in space+click stats.
Fixes
• Fixed playerlist lag indicator (thanks Shaman).
• Workaround jumping units sometimes moonwalking when they land.
• Fixed minimap mex drawing when flipping the camera (thanks christianweinz)
• Mitigate a playerlist error caused by the host of an AI leaving (thanks Shaman).
• Fixed non-default music album selection (thanks Helwor).
• Fixed Nimbus gun flare (thanks XNTEABDSC).
• Fixed Bulkhead sometimes being unable to deploy when slowed (thanks XNTEABDSC).
• Fixed the default position of replay controls on large monitors (thanks ThingsWillCalmUp).
• Fixed bad socket error handling in the lobby (thanks saurtron).
Modding
Reworked the application of dynamic attribute modifiers.
• Attributes are now added via Attributes.AddEffect(unitID, key, effect) and removed by GG.Attributes.RemoveEffect(unitID, key).
• Effects are tables of attribute types. See the list here.
• Many more types of attribute can be modified, and many edge cases have been cleaned up.
• Spring.Utilities.GetUnitCost now takes GG.att_CostMult into account.
• The old method involved editing extra attributes into the unit_attributes gadget. The old attribute are still collated by this gadget, but all the effects are applied by the new system.
Other changes.
• Added gadget:UnitCreatedByMechanic(unitID, parentID, mechanic, extraData). Other gadgets should do gadgetHandler:NotifyUnitCreatedByMechanic(same signature) shortly after creating a unit. This allows gadgets to handle things like the difference between morph unit creation, and carrier drones.
• Added LuaRules/Configs/ModCommands as a unified place for mods to define commands, rather than via editing tables across a handful of files. See Tech Up for an example.
• Model scale, centre offset, and tint now survive /luarules reload.
• Fixed bugs with Lance and Crab model rescaling.
• The error caused by invalid reload times is now more informative.
• The command-counting use of Spring.GetCommandQueue(unitID, 0) is going to be removed. Use Spring.GetUnitCommandCount(unitID) instead.
Zero-K is a Real Time Strategy game set near the end of the universe. Manipulate the terrain, set things on fire, fight epic battles over land, air and sea. Conquer the galaxy, solo or co-op, in over 70 campaign missions. Hop online for tense 1v1 or massive battles with up to 32 players.
Commander wanted! Construct giant robots, build an army of a thousand Fleas. Move mountains if needed. Bury the enemy at all cost!
• Traditional real time strategy with physically simulated units and projectiles.
• 100+ varied units with abilities including terrain manipulation, cloaking and jumpjets.
• 70+ mission galaxy-spanning campaign to be enjoyed solo or co-op with friends.
• Challenging, (non-cheating) skirmish AI and survival mode.
• Multiplayer 1v1 - 16v16, FFA, coop. ladders, replays, spectators and tournaments.
• PlanetWars - A multiplayer online campaign planned to start in May.
• Really free, no paid advantages, no unfair multiplayer.
Fully Utilized Physics
Simulated unit and projectile physics is used to a level rarely found in a strategy game.
• Use small nimble units to dodge slow moving projectiles.
• Hide behind hills that block weapon fire, line of sight and radar.
• Toss units across the map with gravity guns.
• Transport a battleship to a hilltop - for greater views and gun range.
Manipulate the Terrain
The terrain itself is an ever-changing part of the battlefield.
• Wreck the battlefield with craters that bog down enemy tanks.
• Dig canals to bring your navy inland for a submarine-in-a-desert strike.
• Build ramps, bridges, entire fortress if you wish.
• Burn your portrait into continental crust using the planetary energy chisel.
Singleplayer Campaign and Challenging AI
Enjoy many hours of single player and coop fun with our campaign, wide selection of non-cheating AIs and a survival mode against an alien horde.
• Explore the galaxy and discover technologies in our singleplayer campaign.
• Face a challenging AI that is neither brain-dead nor a clairvoyant cheater.
• Have some coop fun with friends, surviving waves of chicken-monsters.
• Cloaking? Resurrection? Tough choices customizing your commander.
Casual and Competitive Multiplayer
Zero-K was built for multiplayer from the start, this is where you can end up being hooked for a decade.
• Enjoying epic scale combat? Join our 16v16 team battles!
• Looking for a common goal? Fight AIs or waves of chicken-monsters.
• Prefer dancing on a razor's edge? Play 1v1 in ladder and tournaments.
• Comebacks, betrayals, emotions always running high in FFA.
• Want to fight for a bigger cause? Join PlanetWars, a competitive online campaign with web-game strategic elements, diplomacy and backstabbing (currently on hiatus pending an overhaul).
Power to the People
We are RTS players at heart, we work for nobody. We gave ourselves the tools we always wanted to have in a game.
• Do what you want. No limits to camera, queue or level of control.
• Paint a shape, any shape, and units will move to assume your formation.
• Construction priorities let your builders work more efficiently.
• Don't want to be tied down managing every unit movement? Order units to smartly kite, strafe or zig zag bullets.
Plenty of Stuff to Explore (and Explode)
Zero-K is a long term project and it shows, millions hours of proper multiplayer testing and dozens of people contributing ever expanding content.
• Learn to use all of our 100+ units and play on hundreds of maps.
• Invent the next mad team-tactics to shock enemies and make allies laugh.
• Combine cloaking, teleports, shields, jumpjets, EMP, napalm, gravity guns, black hole launchers, mind control and self-replication.
• Tiny flea swarm that clings to walls?
• Jumping "cans" with steam-spike?
• Buoys that hide under water to ambush ships?
• Mechs that spew fire and enjoy being tossed from air transports?
• Carrier with cute helicopters?
• Jumping Jugglenaut with dual wielding gravity guns?
• Meet them in Zero-K!
Ссылки для скачивания игры
Скачать Zero-K v1.12.12.0 (2700.00 Мб.):
Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.
Дополнительные файлы для игры
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.
Комментарии игроков (27 шт.)