Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, скриншоты, видео

Скачать игру Scorched 3D release 43.3 - полная версия

Рейтинг: 9.4 (8) | Баллы: 47
Игру добавил Elektra [7720|138] | 2012-03-05 (обновлено) | Стратегии (3599) | Просмотров: 36704

Scorched 3D release 43.3

• SGi навигация / Navigation:
• Разработчик / Developer: Gavin Camp (1)
• Жанр / Genre: Стратегии (3599); Сетевые / ХотСит (2297)
• Тип игры / Game Type: Полная версия (установи и играй)
• Размер / Size: 65.66 Мб.
• Оценка игроков / Game Score: 9.4 из 10 (всего голосов: 8)

• Похожие игры:
- Wicked Defense v1.2c
- Worms World Party / Червячки: Мировая Вечеринка
- Worms Armageddon Mini Final Edition
- Worms Blast v1.0 / Червяки-Подрывники
- Worms 3D

Игра похожа на Worms 3D, но в ней мы воюем различной техникой, а стрельба и движение происходит не по очереди, а одновременно.

Оружие, защитные экраны, топливо и другие вещи покупаются между раундами за заработанные в сражении деньги.

Игра обновлена с release 42.1 на release 43.3. Игра теперь частично на русском языке, вшиты все моды, плюс отшлифован баланс, остальной список изменений внутри новости.

Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

Геймплей весьма прост и не требует особого навыка. Игроки размещаются случайным образом на трёхмерной карте и стремятся уничтожить танк противника. Разрешается регулировать угол вращения и силу выстрела, а также выбирать боеприпасы и инвентарь.
За один ход участник может либо сделать выстрел, либо переместить свою военную технику в другое местоположение. Другой элемент геймплея включает систему экономики, где участники покупают оружие и другие приспособления за деньги, заработанные убийствами противников. У каждого типа боеприпаса или другого инвентаря имеются свои различные свойства. Одна из главных особенностей игры — графический движок, который позволяет полностью изменять ландшафт на карте.

Список изменений:

Release 43.3
• Fixed deform textures not working for textures with <> 3 channels.
• Fixed some weapon defaults being overwritten.
• Fixed tanks not falling when eroding napalm is being used.
• Updated shader check to check for number of available varying float.
• Commit of awe data files and none mod image files.
• Compressed apoc mod bmp files into jpeg.
• Added AWE mod.
• Converted some textures to jpg to save space.
• Image utilities updated to cope with different image component size.
• Updated to support single channel jpeg file.
• Updated to support single channel alpha map.
• Updated jpeg to output errored files.
• Double memory free fix.
• Small compilation fix for linux.
• More memory leak fixes for the client.
• Updated mod download progress to include KB done.
• Fixed mod download progress so it doesn't reset to 0% during download.
• Updated mod info files for removal of option.
• Changed server so mod files are loaded from file system rather than cached in memory
• More memory leak fixes.
• Fixed landscape pattern being repeated over the border for the options screen.
• Added surroundtexture option to the file based landscape texture file.
• Added option to mod info to stop mods shipped with the game having all of their files loaded into memory.
• Fixed some memory leaks or isues hiding memory leak.
• Added command line option to allow server to exit after a time period (exittime).
• Updated make files for latest fedora build.
• Fixed isue where WeaponTankVelocity and WeaponSelectPosition could return wrong info.
• Added more sync logging to the WeaponTankVelocity.
• Added sync option to exit server when errors are detected.
• Fixed isue with projectile number parser being called on the client only.
• Added more logging to number parsers so they know their owner.
• Added WeaponAimed sync checking.
• Added ability for custom weapon sync messages.
• Added group name to the WeaponAimed sync.
• Updated server message to say the mod its loading.
• Fixed compiler code ambiguity issue.
• Added sync check support for weapon.
• Checking added to force the use of losless image formats for level.
• Fixed bug where death animation was different across client.
• Added sync checking for initial target placement.
• Fixed compilation issues on Linux.
• Fixed server sometimes hanging when tanks with tank types try to buy.
• Added landscapeerosion tag to WeaponNapalm to allow it erode the landscape.
• Fixed sound dialog not be accessible on some screen.
• Fixed buy time not being correct on the progress dialog.
• Fixed not being able to use the camera modes when buying.
• Fixed WeaponAimedOver targeting dead tank.
• Added admin "change name" function to allow admins to force a player name change (available via command line, web and in-game).
• Fixed a bug where players could be forced to play against no opponents when a spectator join.
• Fixed rounds not ending due to lives being awarded to dead players.
• Fixed admin players being able to kill players in the wrong state.
• AI Tanks now join all at once rather than being added slowly one at a time.
• Fixed player dialog resetting for each player in single player (offline) mode.
• Fixed online player parameters not being remembered correctly.
• Fixed players getting stuck when crashing during loading.
• Fixed not being able to kick players that do not have a destination (connection).
• Updated projectiles and rollers so they can use local or global groups. A local group is only visible to the instance of the weapon that fired it.
• Added "localgroupname" and "globalgroupname" tags to rollers and projectiles (removed "groupname").
• Added "ringtextureset" and "ringradius" to lasers to allow rings to be drawn around the laser, defaults to 0 (off).
• Fixed spelling for loser in turn type.
• Added "scale" attribute to weapon roller to allow the model to be scaled (like projectiles), defaults to 1.
• Added "wobblespin" and "wobbleamount" to weapon projectile to allow a wobbly path to be used, defaults to off, good values < 1.
• Updated sniper shots to hopefully remove malformed shot.
• Added "watertransparency" attribute to landscape texture files to allow the water transparency to be configured, defaults to 1.
• Added new explosion type "directionalring" that uses the velocity of the current
• WeaponExplosion as the axis for the explosion.
• Updated ultra display options for even more goodne.
• Fixed UPnP port forwarding for PPP routers for PnP server hosting.
• Added UPnP external IP address detection for PnP server hosting.
• Updated some tank textures with the latest texture.
• Changed the rules key to bring up the player dialog.
• Added a new ultra display setting with most things turned up to 11
topped round from ending when a new bot is about to fill a vacated place.
• Fixed compilation for GCC.
• Fixed some GCC -Wall warning.
• Fixed a small memory leak in the sync check code.
• Fix for object groups not returning consistent object count.
• Added XMLDiff to sync checking to make it easier to distinguish result.
• Fixed some minor gcc compilation error.
• Fixed sprite actions causing sync check error.
• Player/tank dialog correctly selects the players current model, team and color.
• Tank types can now be defined as the default type.
• Tank types can be selected from the player dialog (shows description via tooltip).
• Added tank types to the player dialog.
• Changed progress dialog to also display game settings (will be expanded next version).
• WeaponProjectiles and WeaponBounce can now be added to object groups using the tag.
• Committed some missing file.
• Fixed fuel selection not being removed when switching to another weapon.
• Generalized object groups so particles can be added to groups as well as target.
• Fix for not committing TargetDamage class.
• Decoupled referenced actions from player id to allow tankets to fire non-referenced action.
• Added usenormalmoves option to target definitions to allow the AI to shoot out with the normal move setting (Just shoots based on the AI shot time).
• Targets can now be assigned AIs via the tankai tag in target definition.
• More additions to add AIs to target.
• Fixed ship placements not spread out the ships in the group.
• Some minor performance fixes after using Cppcheck.
• Moved AI portion out of tank into tanket, to allow targets with AI.
• Fixed game crashing due to sound errors when quitting to main menu.
• Added nocameratrack attribute to explosions, naplam, rollers and projectile.
• Added groupname parameter to weapon aimed under and over. When set the weapon will target items from the group rather than near by tanks.
• Added parameter deformsize to weapon explosion to allow the deform size to be set independently. This defaults to the size if not set.
• Added gravityfactor to WeaponProjectile and WeaponRoller.
• Added TankFallingDamage to game settings to prevent tank falling damage.
• Added billboard option to target definitions to allow models to be billboarded.
• Added spinaxis option to projectile weapons to allow them to spin on a different axi.
• Added mushroom texture option to explosions so you can set the mushroom cloud texture.
• Sped up the landscape deformation delay and added a display.xml setting for it.
• Changed the default display settings to windowed at 1024x768.
• Fixed a compilation error on some gnu compilers.
• Fixed mod files not being removed from the client if removed from the server.
• Fixed burn actions for target.
• Added collision actions for targets, tag .
• Added accessories can be added to the explosion death animation by adding them to the "deathaction" accessory group.
• Updated copyright and GPL text.
• Players can talk while downloading mod.
• Progress while downloading mods is now shown in K to better show appreciable progre.
• Limit movement type now correctly shows the available position.
• Backdrop dialog now animates birds and ship.
• Added most tanks from the pro mod (courtesy of ArmorWraith).
• Fixed bug where players could be left orphaned on the server.
• Fixed games and rounds not being updated in the online game stats.
• Increased rolling time on roller.
• Added the default Dirt Charge (only as a death event for now).
• Fixed lack of particle textureset.
• Fixed smoke texture setting not being honoured for projectile.
• Fix to saved game bug.

Scorched 3D is a simple turn-based artillery game and also a real-time strategy game in which players can counter each others' weapons with other creative accessories, shields and tactics. Learn skill in timing, aiming and judgment, move around on the landscape, or even out-smart your opponent economically.




Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!



Ссылок на самом деле больше (всего 1), видно их будет только после регистрации на сайте.

Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Scorched 3D release 43.3, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (35 шт.)

От: ShaManiac512 [-8|3] | Дата 2015-05-25 11:29:19

Репутация
-8
Отличная игра! Самое классное - что стрельба происходит не по очереди, а одновременно. И, кстати, вышла версия 44!
От: Ra-Said [256|98] | Дата 2013-06-20 23:03:38

Репутация
256
Интересно, в каком месте это стратегия? Это игра жанра "артиллерия". Вормс, например - оттуда же.

Ra-Said подумал несколько секунд и добавил:

А, ну да. Они указаны в похожих играх. Не обратил внимания.
От: Regibox [0|11] | Дата 2012-04-02 18:14:06

Репутация
0
Игра хороша, не одну ночь проводили за ней с друзьями в студенчестве)
От: FlyingMaster [2|5] | Дата 2012-03-27 18:41:39

Репутация
2
Игра кул но еще не скачал.Много игроков то в сети?
От: H4RDoX [2|41] | Дата 2012-03-27 14:40:53

Репутация
2
"Игра похожа на Worms 3D, но в ней мы воюем различной техникой, а стрельба и движение происходит не по очереди, а одновременно."
автор, это не имеет НИЧЕГО общего с вормс. еще скажи что кс похожа на вормс я пацталом буду.

H4RDoX подумал несколько секунд и добавил:

и почему видео на польском?
От: Mr_Ass [173|95] | Дата 2012-03-06 17:04:20

Репутация
173
графа норм если чо. а как тут ходить? а то я стрелять только могу
От: lokirus [2|35] | Дата 2012-03-06 14:24:36

Репутация
2
Эх... хорошая игра, n-лет тому назад с друзьями играл, только хорошие мысли по поводу неё остались:).
От: FaToNiCh [11|10] | Дата 2012-03-05 22:02:13

Репутация
11
качается,вроде не чё так
От: vediano [10|14] | Дата 2012-03-05 21:57:03

Репутация
10
раньше играл в 2D с друзьями часами. скачал 3d,играется не хуже чем в 2d,графика плохавата,но на неё приятно смотреть.(т.е не устаёшь). в общем мне понравилось,ставлю 10.

vediano подумал несколько минут и добавил:

и ещё хорошо что игра free online.
От: DnX [18|32] | Дата 2012-03-05 18:02:13

Репутация
18
Makaralex, оригинал, который вышел в 91-ом году, назывался Scorched Earth, тобиш Выжженная Земля, а это не продолжение, а фанатский 3D-римейк.
От: WakaWaka [76|47] | Дата 2012-03-05 16:13:28

Репутация
76
Альт, ты же школьник 10-летний, как ты можешь понять смысл этой игры?!
От: altair-ibn-alil [31|11] | Дата 2012-03-05 16:11:10

Репутация
31
да ну чё в ней крутого
От: Makaralex [30|51] | Дата 2012-03-05 16:02:08

Репутация
30
первая часть самая крутая для меня,которая называлась Scorch в 2D измерении
От: altair-ibn-alil [31|11] | Дата 2012-03-05 11:49:28

Репутация
31
во терь есть
От: FaToNiCh [11|10] | Дата 2012-03-05 08:56:38

Репутация
11
спасибо
От: Elektra [7720|138] | Дата 2012-02-28 09:51:48

Группа: Редактор
Репутация
7720
Залила на letitbit
От: Sorokonogka [54|23] | Дата 2012-02-28 08:50:01

Репутация
54
Если зальют на Летитбит, то в строке "Ссылки для скачивания игры" будет и ссылка на Летитбит...А летебита тут правда нет)
От: altair-ibn-alil [31|11] | Дата 2012-02-28 05:08:58

Репутация
31
ты на крест пробовал шелкнуть тут вобше летибита нет кого его заливать
От: FaToNiCh [11|10] | Дата 2012-02-28 05:01:55

Репутация
11
залейте пж на летебит))
От: Sorokonogka [54|23] | Дата 2012-02-10 08:08:58

Репутация
54
LifeKILLED ты тугодум, Worms вышла в 1995 году, а Scorched 3d вышла в 2001-ом...
От: OpOn [-21|17] | Дата 2012-01-30 20:15:17

Репутация
-21
согласен игра крутая но вормс игра времен
От: LifeKILLED [30|53] | Дата 2010-12-17 16:34:29

Репутация
30
Задолго до Worms в начале 90х я играл в Scorched на работе у матери. Поэтому не Scorched смесь Worms, луа и перца. Это Worms - смесь Scorched, кетчупа и макарон.
От: Looser [138|222] | Дата 2010-07-09 18:14:45

Репутация
138
рульная гама
От: Jack_1990 [6|36] | Дата 2010-02-21 17:05:39

Репутация
6
черви отдыхают по сравнению с Scorched 3D
От: I_hack_you [3|6] | Дата 2010-02-14 23:16:49

Репутация
3
А до меня дошло - похожа то игра шрифтами! =))
От: Antidote [0|0] | Дата 2009-11-12 10:09:18

Репутация
0
мм поиграть можно
От: Towelie [28|88] | Дата 2009-11-08 15:05:43

Репутация
28
Саундтрек из коммандос мен оф хонор тоесть вторых если кому интересно)
От: vdudenkos [5|17] | Дата 2009-11-01 22:55:42

Репутация
5
это смесь вормса 3д , покет танчиков, лука , перца , укропа и многа многа многа грибоВ!
От: _RICARDO_ [30|13] | Дата 2009-10-18 00:18:32

Репутация
30
С вормсов можно сравнить по приставке 3д, оталено похожем интерфейсе, построению и разрушаемости уровней и.... и все, а че вы хотели? :)
Игра слаба, могу сказть тоже самое что и Pricol....
От: MrSmith [17|249] | Дата 2009-10-17 16:36:47

Репутация
17
Я в нее на Линуксе играл. Классная шпила
От: bluefox [10|33] | Дата 2009-10-17 08:45:23

Репутация
10
не не игра прикол но только целица трудно
От: EliseyRodriguez [7|12] | Дата 2009-10-16 18:41:06

Репутация
7
ща скачаю, видимо с вормсом графа объединяет
От: bluefox [10|33] | Дата 2009-10-16 17:52:56

Репутация
10
брильянтебл 10/10
От: Valerka [20|26] | Дата 2009-10-16 17:19:40

Репутация
20
прикольная игра, ваще.....
От: Samael [555|104] | Дата 2009-10-16 17:03:00

Репутация
555
И чем она похожа на вормс 3д?)Буквами 3д в названии?