Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, торрент, скриншоты, видео

Скачать игру Hostile Takeover v0.4122 - торрент, игра на стадии разработки

Рейтинга пока нет
Игру добавил Kusko [2230|32] | 2021-01-23 (обновлено) | Текстовые, Roguelike (1157) | Просмотров: 5345

Hostile Takeover v0.4122

• SGi навигация / Navigation:
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от WhisperingSpider (1)
• Жанр / Genre: Текстовые, Roguelike (1157); Стратегии (3011)
• Тип игры / Game Type: Beta-версия (игра еще в разработке)
• Размер / Size: 142.90 Мб.

Hostile Takeover - смесь тактического пошагового рогалика в мире киберпанка и карточной игры. Возьмите под свой контроль небольшую команду контрагентов, нанятых загадочными работодателями на выполнение невозможно сложных миссий против могущественных корпораций. Каждый из ваших агентов имеет собственные кибернетические способности, представленных на карточках. Эти карты используются в пошаговом бою для таких действий, как движение, атака, защита и специальные способности. Наряду с боем, вы также столкнетесь с различными событиями, сможете улучшать своих персонажей и посещать черный рынок, по мере того, как вы будете изучать каждую корпорацию. Добавляйте и удаляйте карты из своих колод, чтобы настроить каждого персонажа по своему вкусу!

Игра обновлена до v0.4122. Список изменений внутри новости.

Download Play

You can hide ADS from site. How?

Особенности:
• Это называется Силой, а не маной. Сыграть карту стоит Силы, и плохая новость в том, что каждый раунд ваша Сила сбрасывается в ноль. Хорошей новостью является то, что каждая карта также может быть сброшена, чтобы получить силу. Будете ли вы давать силу всем персонажам равномерно или пожертвуете силой других, чтобы сделать одного персонажа из группы машиной убийства?
• Изменяющие игру кибернетические апгрейды. Наряду с добавлением новых карт в колоды, персонажей также можно изменять с помощью постоянных улучшений. В отличие от карт, эти улучшения всегда активны и могут сильно изменить поведение персонажа. Хотите истощать жизнь у своих врагов каждый раз, когда они кровоточат? Это может быть организовано за счет того, что вы никогда больше не будете лечиться стандартными средствами.
• Уникальные классы персонажей. Каждый персонаж игрока имеет свой класс, и у каждого класса есть свои уникальные карты, из которых можно собрать колоду. Солдат использует дальние атаки с помощью своего оружия и щитов, чтобы блокировать входящий урон. Ниндзя ограничен в основном рукопашными атаками со своими кинжалами, но также может легко перемещаться по картам, чтобы полностью избежать атак противника.
• Случайные уровни. Созданные вручную локации и схватки соединяются посредством процедурной генерации воедино и создают уникальные уровни. Изменяющиеся расположение юнитов, опасности и события сохраняют свежесть на протяжении всей игры, в то время как встречи с врагами на картах предназначены для веселья и испытаний.


Bug Fixes
• Fixed a crash when the last turret that activated at the end of the turn was destroyed.
• Fixed a crash when dealing Retaliate damage with the Splash Damage upgrade installed.
• Fixed a bug that wouldn't allow you to place turrets in some locations that you should have been able to.
• Fixed a bug where any Event that allowed you to Add a card, Remove a card, or Install an upgrade would skip the second room if it was the first room.
• When installing the upgrade from the Leg Hydraulics event, you can no longer click on the event choices instead of the Install button and hang the game.
• The second combat in the tutorial no longer gets stuck forever if you click the End Turn button after the first turn.
• Spray and Pray will continue firing after a target is killed if more targets are in range.

Events
• Special Data Cache (Reworked): Now offers both players the choice of a new Card from 5 instead of 3 cards, or 75 Credits.
• Cybernetic Removal Tool (Reworked): Now lets you remove 3 total cards from either character.
• Back Alley Dealer (NEW): The Player can purchase Healing, a random Card, and a random Upgrade for each character. Can purchase all three but only for one character.
• Bloodsucker (NEW): Sacrifice HP or Max HP for a large amount of Credits.
• Cloning Array (NEW): One character can Duplicate a chosen card.
• Combat Stims (NEW): One character can install a unique Upgrade that starts each combat with +2 Empower, +2 Speed, or +2 Evasion.
• Unstable Void Container (NEW): One character can Morph a chosen card into a new random card.

Game Balance

Behemoth Boss
• Enrage trait has been removed.
• Now gains +1 Damage each turn and +1 Speed every other turn.
• Ground Slam damage reduced by 2.

Boss Upgrades
Defeating a Boss will now grant you two unique Boss Upgrades and let you choose which character to install each to
Upgrades moved to Boss Upgrades:
• Extend-o-matic (+1 to all Status Effect durations applied to you)
• Power Saver (Retain Power between turns)
• Recycler (Grant a random card +1 Gain for this combat each turn)
• Sacrificial Power (Can spend HP instead of Power to play cards)

Card Damage Normalized

Depends on the following factors
• Rarity (Starter/Normal/Rare)
• Range (Melee/Ranged)
• Targets (One/Multiple)

Credit Gains Normalized
• No new Card: +20 Credits
• No new Upgrade: +50 Credits

Perk Changes
• Damage Charge now doubles Cost and Damage each time it's drawn that combat.
• Once More now auto-discards the Card at the end of the turn.

Upgrade Changes
• Draining Defense (Ninja): Start each combat with (2 -> 1) Exhaust.
• Leeching Nanites (Ninja): Now reduces healing by 50% instead of 100%.
• Stand Alone (Soldier): Gain +1 Armored, +1 Empower, +3 Shield if no allies are within 4 cells.

GUI
• Most buttons no longer grow when hovered and will be highlighted instead.
• Many windows have had their artwork simplified.
• You can now view a character's deck of cards when in the Shop.
• Upgrades with prerequisites (like cover or no allies within X cells) now glow when they are active.
• The combat grid is now on the border of each cell instead of filling the cell, so now you can actually see the tile artwork!

New Cards
• Armed Robbery (Soldier): Cone attack that lets you draw a card for each enemy hit.
• Copy Paste (Engineer): Target two characters and copy all Status Effects between the two.
• Deadly Taunt (Soldier): Taunt all enemies within 8 cells and gain +1 Retaliate for each enemy taunted.
• Death Denied (Engineer): Create a 3x3 zone until the start of next turn. No character in the zone can be brought below 1HP.
• Purge (Engineer): Remove up to 3 random Status Effects from target character.
• ReProgram (Engineer): Forces the target enemy to prepare a new action.

New Status Effects
• Zombie: Cannot be brought below 1HP while active. When removed, immediately drop to 0HP.

New Upgrades
• Bigger Gloves (Boss): Gain +1 Hand Size+ at the start of each turn.
• Opening Act (Boss): The first Attack played each combat deals double damage.
• Second Power (Boss): Start every other turn with 1 Power.
• Smart Start (Boss): Start each combat with 2 Power.
• Zombie Injector (Neutral): The first time each combat you are brought to 0HP you are given +1 Zombie status effect

Quality of Life
• Grid Opacity Option: You can change the opacity of the combat grid lines from 0% to 100%
• Skip Animation Button: Left-clicking during an animation immediately ends the animation.
• Skip Animation Option: In the Options menu there's an option to skip all animations. This speeds up combat a LOT (I prefer options like this in my tactics games, so hopefully others will, too!)

Scoring System
• There is now a scoring system! It takes into account combats and boss fights won, as well as breakpoints for special actions
• Special actions have three breakpoints for 10, 20, and 30 additional points
• Special Actions
• Bleeding Kills (an enemy dying from a bleed)
• Cards Added/Removed
• Credits Gained
• Overkills (bringing the enemy to -10HP or more)
• Precision Kills (bringing the enemy to exactly 0HP)
• Turret Kills (an enemy dying from a turret)
• More will be added!

Take control of a small team of contractors, hired by mysterious suits for impossible jobs against powerful corporations. Your contractors each have custom cybernetics that allow them to use a host of abilities, represented by cards. These cards are used in turn-based combat for actions such as movement, attacking, defending, and special abilities. Along with combat, you'll also encounter events, character upgrades, and black market shops as you explore each corporation. Add and remove cards from your decks to customize each character to your liking!

Features
• It's called Power, not mana
• Playing cards costs Power, and the bad news is that each round your Power resets to zero. The good news is that each card can also be discarded to gain Power. Do you keep each character balanced and focus your Power on the character with the best hand each turn? Or do you make one of your characters into a recycler to fuel their killing machine companion?
• Game-changing cybernetic upgrades
• Along with adding new cards to their decks, characters can also be modified through permanent Upgrades. Unlike cards, these Upgrades are always active and can greatly change how a character plays. Want to drain the life from your enemies every time they bleed? That can be arranged, at the cost of never healing through standard means again.
• Unique character classes
• Each player character is represented by a different class, and each class has their own unique cards to build a deck from. The Soldier uses ranged attacks with his guns and shields to block incoming damage. The Ninja is limited to mostly melee attacks with their daggers, but can also move around the maps with ease to avoid enemy attacks entirely.
• Random-ish levels
• Hand-made environments and encounters are pieced together through procedural generation to build each unique level. Changing layouts, hazards, and events keep each run fresh, while enemy encounters and combat maps are designed for fun and challenge.




Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!


Скачать .torrent файл (прямая ссылка): hostile_takeover_v04122_1.torrent

Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Hostile Takeover v0.4122, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (3 шт.)

От: AnotherBoris [416|23] | Дата 2021-01-21 13:59:47

Репутация
416
Не аннотация, а борьба пафоса со здравым смыслом.
"команду контрагентов, нанятых загадочными работодателями на выполнение невозможно сложных миссий против могущественных корпораций". Контрагенты, загадочные, невозможно сложные, могущественные. Куда столько превосходных степеней?

А дальше пузырь пафоса лопается с противным писком:
"Каждый из ваших агентов". Их уже разжаловали до агентов?
"имеет собственные кибернетические способности". Вот прямо собственные? Ну вообще! Хотя если бы они имели способности соседа, игра бы имела другой жанр и рейтинг 18+.
"способности представленных на карточках". Про несовпадение падежов я сейчас молчу, но как-то быстро мы от невозможно сложных суперзлобных мегакорпораций перешли к талонам на еду, не находите?





AnotherBoris подумал несколько минут и добавил:

"Эти карты". Это которые предложением раньше были карточками, мы помним...
"используются в пошаговом бою для таких действий, как движение" Ба-а-а! Оказывается наши крутые контрагенты используют свои навороченные кибернетические импланты, представленные на прямоугольных кусочках картона, чтобы... ходить?! Ну это круто... А их враги, увешанные имплантами, созданными по технологиям Предтеч, наверняка умеют и более страшные штуки, скажем, разговаривать. А вокруг-то, никто кроме них уже этого не умеет. А потому завидуют и пытаются их убить.

В общем игра про то, как куски мяса на колёсиках убивают друг друга из зависти. Вполне очевидно.
От: karasik22 [2|4] | Дата 2021-01-19 21:52:37

Репутация
2
опять карточная, когда уже выйдет что то достойное уровня Sword of the stars, не говорю о ботанских стоун суп, хочется нормальный рогалик без взрывов формул спасбросков в голове
От: Sanders2100 [59|17] | Дата 2020-05-21 10:30:35

Репутация
59

автор раздачи сказал:

Hostile Takeover v0.2320 - торрент, игра на стадии разработки



Hostile Takeover Demo - v0.320 так называется екзешник игры.

забавно, сыро, мало контента, баги... пока рано играть в неё. потом может и вырастет в игру

Youtube

++++++<СКОРО НА САЙТЕ>++++++ Dyson Sphere Program

Топ лучших игр

10 новых игр

SGi рекомендует

  • Crayon Physics Deluxe v1.0 release 55 / Crayon Physics Deluxe r55 - Playground Edition (RUS)
  • StarForge v1.0.4
  • WarCraft III - Frozen Throne v1.30 / WarCraft 3 - Frozen Throne v1.30
  • Stonehearth v1.1.0.949
  • Running With Rifles v1.82 + All DLCs

Последние игры с BGi

Скоро на сайте!

  • The Eternal Cylinder
  • Adaptation
  • Epidemic,Sethtek Driving Simulator,Trashed,NERVE,H arvest Island,Untangled

Мы в социалках