Описание игры, торрент, скриншоты, видео
Скачать игру Half-Life: Field Intensity v1.6.9 Rus - торрент, полная русская версия | Рейтинг: 10.0 (1) | Баллы: 9 |
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от Hazard Team (2)
• Жанр / Genre: Тир, FPS, 3D-бродилки (3872); Я ищу, квесты, приключения (6210); Ретро-игры (DOS, Win 9x) (642); Хорроры (1796)
• Язык: Русская версия (8046)
• Тип игры / Game Type: Полная версия (установи и играй)
• Размер / Size: 335.00 Мб.
• Оценка игроков / Game Score: 10.0 из 10 (всего голосов: 1)
• Похожие игры:
- Half-Life Resonance Cascade (Remake) v7.1.1
- Paranoid / + Paranoiac
- Half-Life 2D: The Orange Box
- Half-Life v1.1.2.1 [No Steam] RUS
- Half-Life 2D: Block Mesa v1.4
- Half-Life: Enriched v0.90
- Half-Life: Echoes v1.4
- Half-Life 2D: Codename Gordon v1.0.0.4 RUS
- Half-Life Source Enhanced
- Brutal Half-Life Beta 2
- Half-Life: Delta
- Half-Life: Z-Virus
- Half-Life 2 Beta Minimalist Mod
- Half-Life: Signal Lost Dimensional Malfunction
- Half-Life: Another Story v24.03.2023
- Half-Life Base Defense Anniversary
Half-Life: Field Intensity - мод Half-Life с новой сюжетной компанией на 5-10 часов геймплея и 34 картами. Сюжет охватывает время от прибытия солдат до ядерного взрыва в исследовательском центре Black Mesa. Мод покажет вам насколько большим являлся комплекс Black Mesa, вы часто будете оказываться на больших открытых пространствах, а не только в классических кишкообразных коридорах. При этом детализация уровней не страдает, даже наоборот, уровни заполнены всякой всячиной, в сочетании с грамотным дизайном уровней, это придает комплексу Black Mesa ещё больше "жизни", чем в оригинальном Half-Life.
На русском языке.
Игра обновлена до v1.6.9. Список изменений внутри новости.
Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?
В моде присутствует весь арсенал оружия из оригинала и его дополнений, плюс новые виды монстров, также в моде есть полноценная озвучка новых персонажей. Мод грамотно чередует напряженные экшен-моменты с относительно спокойными моментами исследования, в которых ваше стремление исследовать будет поощряться либо дополнительным лутом, либо интересными заскриптованными сценками. Благодаря большому вниманию к каждому аспекту игры этот мод ощущается не как очередная поделка фанатов, а как полноценное дополнение к Half-Life.
New menu background and design
Low definition (classic style) models
Field Intensity is now packed with Low Definition (classic) models for weapons and npcs! A lot of players asked for it. And with classic models made into the default option after Half-Life got the anniversary update it became even more apparent that LD is the best way to experience Half-Life. Of course the HD models option is still available.
Thanks to XF-Alien for helping us out with preparing the LD pack.
Note: If you have some old version of the mod installed, it's advised to remove the mod directory (field_intensity) before installing the new version, so the HD resources from the previous version won't mix up with the classic ones. You can backup field_intensity/config.cfg before doing so, in order to preserve your custom settings and later put it in the new installed directory.
Changes to player HUD and settings
• The default HUD color changed to teal (instead of green) as we want the mod to have its own identity distinguishable from Opposing Force. The color can be configured via hud_color console command. It also affects the text color in the Objectives window.
• Crosshairs were redrawn for modern screen resolutions. Highres versions are used when HUD autoscale is enabled or hud_scale is 2 or higher.
• Now the player is allowed to press the "use" button and activate flashlight/NVG during the weapon reload and deploy animations (in original Half-Life you can't do it at the same time).
• Now the player can pick up items, ammo and weapons by pressing their Use button (in addition to classic touching).
• Added "Satchel charge control" setting (_satctrl cvar) to allow configuration of the satchel control (Classic vs Anniversary).
• Added "Hand grenade physics" setting (_grenphys cvar) to allow configuration of physics for throwing grenades (Classic vs Anniversary).
• cl_viewroll was removed. Use cl_rollangle to configure the roll. Set it to 0 to disable the viewroll.
• Added hud_min_alpha cvar to configure the minimum alpha value (opacity) used in HUD.
New area in Gamma complex
The last map of the chapter "Hazardous Environment" got a major update. In order to eliminate one more backtracking, we extended the map by a few more sections.
Other map changes
• Improved details on some maps.
• Fixed some issues, like misaligned/misplaced textures, bad brush geometry and spots where players could get stuck.
• Fixed a bug that allowed players to get through the electrical hazard unharmed on fid1a2b.
• Fixed exploit that allowed players to get to unintended locations on fid2a2a if the game runs on high frame rate.
• Fixed jump that allowed players to get to unintended locations on fid2a2c.
• Fixed a possible softlock on fid2a4 where the player could become locked behind the closed gates.
• Fixed several exploits on the map fid2a5a which allowed players to skip the part of the level, get to unintended areas and break scripts.
NPC changes
• Zombies and gonomes don't have damage reduction against tau cannon shots anymore (it was a consequence of original Half-Life buggy code).
• Added a special effect when the boss's shield is being damaged.
• Rebalanced the boss's shield a bit - its resource doesn't regenerate indefinitely anymore.
• Now snarks are hostile to the boss.
Bugfixes
• Fixed barnacle grapple physics to match Opposing Force.
• Fixed the upper rope segment incorrectly aligned sometimes.
• Fixed ropes physics when the game runs on high fps.
• Fixed Desert Eagle not ejecting shells upon firing.
• Fixed the M249 cartridge belt occasionally being rendered with the wrong number of rounds.
• Fixed spore launcher not playing a pet sound when the corresponding idle animation is played.
• Fixed satchel draw animation sometimes not playing when the player picks up previously dropped satchels.
• Fixed glow shell effect (applied with shockroach projectiles) not wearing off from apache and osprey.
Field Intensity ported to Sven Co-op
The official port of the Field Intensity campaign to Sven Co-op, with proper adjustments to the co-op multiplayer environment.
The story covers the time from the arrival of soldiers to the nuclear explosion in Black Mesa Research Facility. 5-10 hours of gameplay, 34 maps totally. The working title was "Soldier's Adventures".
2 видео, для переключения плейлиста - используйте кнопку меню слева:Ссылки для скачивания игры
Скачать Half-Life: Field Intensity v1.6.9 Rus (335.00 Мб.):
Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.
Дополнительные файлы для игры
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.
Комментарии игроков (10 шт.)