Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, торрент, скриншоты, видео

Скачать игру Auto Fire v0.6.61 - торрент, игра на стадии разработки

Рейтинга пока нет
Игру добавил Kusko [2381|32] | 2022-10-03 (обновлено) | Ролевые игры (RPG) (3104) | Просмотров: 14414

Auto Fire v0.6.61

• SGi навигация / Navigation:
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от Vertigames (1)
• Жанр / Genre: Техника на колесах, гонки (1173); Стратегии (3316); Ролевые игры (RPG) (3104)
• Тип игры / Game Type: Beta-версия (игра еще в разработке)
• Размер / Size: 1100.00 Мб.

Auto Fire - тактическая пошаговая игра, в которой вы ездите на машине по постапокалиптической пустоше в духе Безумного Макса, где "единственный путь к процветанию - двигаться". В игре вы управляете одиноким водителем, который должен использовать свои навыки вождения (и много оружия), чтобы выживать и зарабатывать на жизнь в Mad Max-подобном постапокалиптическом мире. Вы зарабатываете деньги выполняя миссии и сражаясь с врагами, а потом апгрейдите свой автомобиль широким спектром оружия и другой добычей, которую вы собираете исследуя пустоши.

Игра обновлена до v0.6.61. Список изменений внутри новости.

Скачать Играть

Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

Вся игра основана на пошаговой системе (не только во время боев), а скорость и направление вашей машины влияют на то, куда переместится ваша машина, когда вы её поворачиваете (что может занять некоторое время для привыкания). Во время боя скорость ваш друг, вы зарабатываете дополнительные очки движения, чем быстрее движется ваша машина. Ваш автомобиль автоматически нацеливает оружие на противников, что помогает вам поддерживать скорость сражений и полностью сосредоточиться на вождении, но вы можете целиться самостоятельно, если хотите.

Подобная пошаговая система очень веселая, она дает совершенно новый тактический пошаговый опыт, когда вам нужно сосредоточиться только на одном подразделении (вашей машине), и сражения разыгрываются очень быстро. Езжайте быстро и думайте быстрее, чтобы выжить в этой постапокалиптической пустыне!

Особенности:
• Overworld позволяет игроку перемещаться между городами и аванпостами, а также между секторами.
• Катайтесь по аванпостах или в разрушенных городах.
• Каждая локация имеет сгенерированную фракцию, контролирующую её, а также босса.
• Базовая система квестов заставит вас убить босса, чтобы очистить территорию.
• Динамическая камера и VFX в зависимости от скорости.
• Чем быстрее вы движетесь, тем больше действий вы совершаете.
• Поэкспериментируйте с захватом и заносом... Освойте дрифт.
• Зайдите в гаражи для ремонта или установки оборудования.
• Вернитесь в цитадели, чтобы купить / продать оборудование, и возьмитесь за курьерские миссии.

Скоро будет добавлено:
• Улучшенная система прогресса. На данный момент нету реального баланса.
• Больше оружия, снаряжения и врагов.
• Специальные маневры, такие как bootleggers и charge rams.
• Схватки на карте мира.
• Цитадель содержит дополнительные курьерские миссии, арены для дуэлей и бар где можно узнать свежие слухи.
• Отслеживание прогресса славы и навыков, с освещением в СМИ отдельных боев.


Advanced Sector Preview
• There is a temporary button in the Campaign Start dialog called ADVANCED SECTOR PREVIEW
• This will advance you to a sector slightly deeper into the game.
• This is recommended for experienced drivers only!

Combat/Driving
• Made hits impact the exposed side of the target rather than randomly within their square
• Fire gang implemented for region
• Gave fire gang bosses rocket salvos that drop flaming oil
• Enemy vehicles can now use dropped weapons.
• Fixed a number of reverse control issues
• Towers fire double rockets again
• Entrances to roadways and garages are no longer barriers to be collided with, you can drive through them if you want.
• The Camera now now holds on your target until the projectile hits, so you can better see the results of your shot

Balancing
• A lot of difficulty tuning. Damage ramping isn't nearly so crazy.f
• Adjusted enemy aggro down a little so we didn't get mobbed from everywhere
• Reduced the population of most maps, the player could easily get swamped if they covered a lot of ground
• Fixed burning damage to not apply the weapon's base damage, which was causing massively OP damage when you or enemies are on fire.

Citadels
• Added a progression of mayor quotes in the citadel. It increases as you get better renown or accept new sector quests.
• Mayor feed in the citadel ticks out like the quest panels do.
• Changed the faction readout to show the relevant factions in the current sector, and have room to show their full name.
• The citadel screen shows sector stars in a cleaner fashion.
• Removed skills entirely. Perhaps they could return later, but right now they are not sighted to add value to the game.

Social Feed
• Added a feed to the loading screen so we can have a colorful quote from the populace as well.
• Improved some of the macros to better support "they" pronouns.
• Cleaned up some bad citizen tweets.
• The leader of a citadel waits for the player to get done loading before teletyping.

Content/Generation
• Massively improved and refined the city ruins block set
• Added randomness to a lot of rubble prefabs in the cities
• Reduced the ruincity population
• Overworld roads are more diagonal and less derpy looking
• The highway map doesn't have a missing tile at the exit
• The highway map has additional patches and population
• Less damn trash bags all around, none in the desert

Gangs/Organizations
• Updated the bandit naming setup for better results.
• Corporate agents and duellists now named better.
• Wrote some minor encounters for fuel and towers
• Reduced base quests from 4 to 3 fuel dumps and watchtowers

User Interface
• Added a pointer that indicates the next objective if radar is pressed.
• The player is prompted to press radar when the encounter is completed.
• Added visual quality settings to the in-game popup.
• Some visual improvements to tablet displays such as challenge and mission completion
• The in-game settings menu has a visual update.
• Gender selector is now He She They
• A lot of gamepay fixes and support.
• Added gamepad control to Gear usage menu
• Revised the social feed phone mask
• The social tablet fades out after a set amount of time, but fades in for key messaging

Environment/Visuals
• Created a full set of cars with color variants red, blue, yellow, black, and apply them to gang types
• Replaced some of the old awful rocks with more stylized desert-worthy obstructions
• Added VFX, sound and hitstop to crit hits
• Fog of War should be steadier and not have a weird lag.
• Terrain visuals are adjusted and scaled between tactical desert and overworld
• Revised VFX for scattergun (not great, but better)
• Smokescreens are now effected by the force of the vehicles moving between them.
• Smokescreens and fire oil now decays out properly rather than pop
• Smokescreens have an intro that plays in unscaled time so that it doesn't look weird when the game is paused.
• Mines and oil barrels now blink in unscaled time so they stand out to the user.
• Flamer doesn't attach to the muzzle anymore, should look better
• Speed lines are more prominent with when the player is boosted
• Dust motes are now in the world and affected by vehicle speed.
• Fixed long wires appearing as short wires.
• Adjusted the bloom of oil splats and removed oil hit VFX because it was causing a weird square bloom thingy
• Adjusted some sparks to use a brighter and more efficient VFX.
• Water tower no longer peeks through the fog layer
• Emplacements do not disappear when obscured

Audio
• Hitting a soft thing like a body plays a different ram sound than a heavy vehicle thing
• AL now has his own message sound

Bugs/Optimization
• Upgraded to Unity 2020.3.40f
• Quality Settings adjusted to default to High rather than V High or Ultra.
• Fixed bug where scattergun could target itself(!)
• Automap cleans up better and avoids memory wastage.
• Fixed an issue with defining battlegrounds, we risked a crash when getting into a combat encounter.
• Fixed camera view for vehicle in stable or character view.
• Fixed an issue with the car stable sometimes showing improper buttons.
• Deferred lighting is being used
• Optimized some materials for draw efficiency and hitches
• Cleaned up issues that occurred if the campaign is repeated multiple times in a single session
• Hopefully fixed tires that could sometimes get out of sync and pop out of their wheelhubs

Auto Fire is a tactical turn based vehicular combat game where you drive and fight your way through a Mad Max-esque post apocalyptic wasteland where “the only way to thrive is to drive”.

Drawing inspiration from 80s classics like Car Wars, Autoduel and Road war, Auto Fire delivers a unique and fast paced turn-based vehicular combat gameplay experience. In the game you take control of a lone driver who must use their driving skills (and a whole lot of weaponry) to survive and make a living in a Mad Max-esque post apocalyptic world. You earn cash by completing missions and battling enemies and you’re able to customize your car with a wide range of weaponry and other loot that you pick up.

The entire game is turn based (not just the combat sections) and the speed and direction your car has an effect on where your car goes when you turn it (which can take a little getting used to). During combat speed is your friend, with you earning extra turns the faster your car is going. Your car will auto-aim a weapon for you, which helps keep up the speed of the battles and focus on your driving, but you can manually select them yourself if you’d prefer.

There are a few irritations with the current build of Auto Fire – picking up loot is a bit of a hassle and it can be a little confusing where the momentum of your car will take your when you make a turn. It’s a lot of fun through and it delivers an entirely new tactical turn based experience where you only have to focus on one unit (you car) and battles play out very quickly. Drive fast and think faster to survive this a post-apocalyptic wasteland!

2 видео, для переключения плейлиста - используйте кнопку меню слева:



Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!



Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Auto Fire v0.6.61, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (7 шт.)

От: OldGarry [92|79] | Дата 2022-10-03 16:36:26

Репутация
92
До армагиздеца- успеют релиз выкатить?
От: omnick [7|10] | Дата 2020-12-15 22:12:05

Репутация
7

Glukkon сказал:

Боги, храните этот мир... Походовые гонки... К такому дерьму жизнь меня не готовила...


О-о-о-о! Дорогой мой друг. Вы просто не знаете как мы в школе играли в гонки на листике в клеточку. Сколько было эмоций и переживаний. Сами рисовали треки и гоняли на уроках. Именно пошаговые гонки это и были)
А игра, да. Хрень полнейшая.
От: OldGarry [92|79] | Дата 2020-12-09 14:00:31

Репутация
92

Glukkon сказал:

Боги, храните этот мир... Походовые гонки... К такому дерьму жизнь меня не готовила...


Воистину... Симулятор камня- и то адекватнее выглядит.
От: Glukkon [24|33] | Дата 2020-11-16 02:52:05

Репутация
24
Боги, храните этот мир... Походовые гонки... К такому дерьму жизнь меня не готовила...
От: frendli92 [6|9] | Дата 2019-12-06 12:29:48

Репутация
6
срань
От: Sanders2100 [67|24] | Дата 2019-10-11 09:21:20

Репутация
67
хрень какая-то. управление просто отвратительное, звуковое сопровождение ниочём, выглядит как гов... плохо выглядит. ещё и баги. жуть.
От: ahrejl [2|4] | Дата 2019-10-08 22:41:12

Репутация
2
Станьте кто-то на раздачу плиз.