Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, торрент, скриншоты, видео

Скачать игру Undead Overlord [Steam Early Access] Alpha 1.16a - торрент, игра на стадии разработки

Рейтинг: 10.0 (4) | Баллы: 91
Игру добавил Elektra [7719|138], ред. John2s [11533|1666] | 2016-01-24 (обновлено) | Стратегии (3515) | Просмотров: 105371

Undead Overlord [Steam Early Access] Alpha 1.16a

• SGi навигация / Navigation:
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от JumpCore Productions (1)
• Жанр / Genre: Стратегии (3515); Зомби игры (436)
• Тип игры / Game Type: Beta-версия (игра еще в разработке)
• Размер / Size: 396.76 Мб.
• Оценка игроков / Game Score: 10.0 из 10 (всего голосов: 4)

• Похожие игры:
- Death Inc. v0.11
- Infectonator 2 v1.9e (Premium Edition)
- Infectonator v1.5.5
- Infectonator Hot Chase v1.4.0
- Infectonator: Survivors v1.1.2
- Infect and Destroy [Steam Early Access] v1.0.8 / Virus 14 [Steam Early Access] v1.0.8

Undead Overlord - увлекательная зомби-стратегия в реальном времени, в которой мы играем за командующего армией живых мертвецов. Как и в Death Inc. основными врагами и одновременно самым драгоценным нашим ресурсом будут люди. Пополняйте свою армию, используйте мертвых в качестве оружия, создавайте зомби-боссов для уничтожения особо агрессивных людишек (SWAT, полиция, регулярная армия) и завоюйте этот мир.

К сведению, студия JumpCore Productions раздумывают над реализацией мультиплеера. Будет действительно круто, если все свои идеи они успешно воплотят в сетевом режиме игры Undead Overlord.

Наш враг - наш ресурс!

Игра ОБНОВЛЕНА с Alpha 1.16 до Alpha 1.16a. No idea what's updated.

Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

Undead Overlord появилась, когда создатели увидели, насколько рынок видео-игр пресыщен зомби-тематикой. Решив, что хватит это терпеть, они задумали создать собственный проект, сочетающий в себе лучшие черты симулятора "злого парня" в стиле Dungeon Keeper. И вместо того, чтобы обороняться от нежити и отстреливать ее, вам предлагают самому насылать толпы кровожадных мертвяков на мирных жителей.

Не знайте жалости, завоевывайте этот мир любыми возможными способами. Вам предстоит постоянно работать над повышением "боеспособности" своей армии нежити. Ведь вашим войскам будут противостоять спецназ, вооруженные армейские подразделения и особенно упорные "выживальщики" с карманными ножами.

Помимо обычных рядовых тварей, вы сможете создавать особенно сильных мутантов - особых ЗОМБИ-БОССОВ с убер-способностями, невероятным уровнем живучести и специальными навыками. Скажем, Толстяк-Танк может прошибать кулаком стены, а Торопышка движется с огромной скоростью, быстро атакует и высоко прыгает!


Alpha 1.16:
New
• Mission 04 - “Night Terrors”
• Mission 05 - “Breakthrough”
• New human weapon - machine gun turret
• Mission Select screen updates:
• Separate sections for mission maps vs. skirmish maps
• Updated scene graphics
• New radio plays for new missions
• Bonus goals - all missions (including the two new ones) now have two functional bonus goals
• Pooling and limiting for footstep sounds - footstep sounds don’t go missing, and don’t overlap so much that they cause weird audio artifacts
• Added Steam Cloud support
• Better lighting for destroyed pieces of destructibles after the destruction has happened - no longer tied to the character lighting
Tuning
• Boss upgrades cost more
• Speed Zombie ranged attack less powerful
• Reviewed and tuned starting and max chaos levels for all maps
Fixes
• No longer possible to target the Speed Zombie bile projectile for an attack
• Mission 01 - Humans running out of bounds
• Mission 02 - Goat bonus linked to the wrong character (female rifle unit)
• Mission 03 - Swat reinforcements visible at edge of the map and mini map at beginning of the mission
• Mission 03 - Speed Zombie mutation pop-up and counter-attack notice pop-up working again
• Skirmish 01 - Military spawning out of forward base are backtracking before finding their way
• Misc bug fixes
Alpha 1.15:
New
• Four new achievements + support for Steam stats and achievement progress
• New music for Skirmish 02
• New radio play for Skirmish 02 on the Mission Select screen
• Improved audio for gas pump explosions
• Improvements to footstep sound logic
• ”Breathing” sound for the undead EyePod + groaning sound when under attack
• Damage sounds for military tents
• More props and improved lighting for Skirmish 02
• Optimizations to the animation system
Tuning
• Increased search range for EMTs in Mission 02
Fixes
• Fixed bug with targeting human bases
• Fixed missing collisions for walls and shelves in grocery store in Mission 03
• Fixed mind controlled humans continuing to implement their wander behavior rather than obeying their Undead Overlord
• Fixed missing icons for mind controlled humans
• Audio for the radio in Mission Select is no longer controlled by the Music options setting
• Fixed glitches in music for stats screen
• Fixed injured goats sliding around the map
• Fixed hint nodes obstructing clicks - and therefore sometimes preventing commands from working properly
• Fixed center-on-event script not always working in Mission 03
Alpha 1.14:
New
• Skirmish02 Map
• Wander buddies - humans will group up and travel together
• Destructible gas pumps
• Skirmish01
> Next pass art and lighting
> Added roofs for warehouse interiors
• New hotkeys
> Mutate Speed Zombie (Z)
> Mutate Tank Zombie (T)
> Mutate Brain Zombie (B)
> Chaos Rage (G)
> Select newest zombie (~)
• Object pooling for selection sounds to avoid audio distortion when selecting large hordes
• Movement sounds for Brain Zombies
• Chase sounds for Grunt Zombies
• Sounds for the Undead Base (also known as the Eye Pod)
• Goat sounds
Tuning
• Tuned Skirmish01 pacing - should be easier to start and harder to finish
• Human AI: retarget more liberally
• Now using the damage falloff curve for shotguns to modulate stun percentage (e.g. 50% stun chance with 50% damage falloff = 25% chance of stun)
• Music gets cued only when humans are attacked (as opposed to, say, mailboxes . . . or fire hydrants)
Fixes
• Fixed errors when a grunt zombie dies on the same frame as it gets mutated
• Fixed landmines not beeping
• Fixed broken patrols in Skirmish01
• Fixed humans killed by explosions not becoming edible flesh
• Fixed cop car and ambulance arrival audio missing
• Fixed zombie goats reanimating far away from their ragdoll
• Fixed audio for car54 in mission01 not stopping when the police car is destroyed
• Fixed mouse clicks going through the minimap
• Fixed new and destroyed minimap icons briefly visible on the main camera
• Fixed missing unit icons
• Fixed errors when objects get destroyed during a fade in/out
• Don’t play new zombie audio fx before mission has started
Alpha 1.13:
New
• Mini-map (yay!)
• Human stamina - drains over time when running, affects speed
• Human wounded/limping behavior
• Human wander behavior (v1.0 - humans don’t just stand around)
• Attack-Move command (hold left ALT + right mouse click); can also be used to attack friendly units
• Hold command (hotkey = h)
• Sound effect for gaining new zombies, even when off screen
• New sound effects for the Chaos bar build-up, and for Chaos Rage burn down
• Sound FX volume control + updates to controls instructions in Options screen
Tuning
• Expanded “Small Town” map and re-tuned mission02
• Zombie bosses require 5x Chaos to create, zombie deaths do not generate chaos
• Civilian deaths generate 20% less chaos, grenadier death generates 50% more
• Reduced health for some civilians that had way too much
• Pistols and rifles no longer stun zombies
• Max damage for landmines +50% (can now take down a Speed Zombie at close range)
• Human base in skirmish map spawns 3x more humans after armored car outposts are destroyed, with a 1 in 3 chance of spawning a grenadier
• Humans generally don’t flee as far before they decide to start attacking again
• Semi-random initial speed setting for humans
• alphaTest map props have been spaced out for fewer stuck units
Fixes
• Merging your last zombies for a boss zombie mutation no longer causes defeat
• Fixed error on end of MindControl when the mind controlled human was the player's last remaining unit and the controlling brain is dead
• Chaos Bar fully disabled in mission01
• Workaround for units with off-mesh destinations (zombies shouldn’t be left behind when setting group destinations near obstacles)
• Fixed navmesh issues with some of the static destructible vehicles (zombies can attack them more consistently, and are also less likely to get stuck on them)
• “To Be Continued” graphic now appears only after Mission 03 is complete
• Ambient occlusion map tweaks for mission01-03 and skirmish01 lightmaps
Alpha 1.12:
New
• Art for Speed Zombie spit attack
• Special attacks now work as group attacks - all selected units (of the most powerful type of unit selected) will attempt their special attack
• Chaos Rage introduction and alert graphics
• Vortex from Dimension Z
• New stats screen audio
• Chase audio for the gas station crew
• Probably some new bugs
Tuning
• Tank Zombie power attack. Quicker to use and complete. Increased cooldown time to 12 seconds.
• Reduced stun duration by 50% for zombies and 25% for humans
• Brain Zombie. Reduced eyeball attack range by 20% Mind Control special attack now has limited range. Mind Control now has a 30 second cooldown
• Removed Grunt Zombie kick attack
• Police don’t show up quite so quickly in Mission02
• Speed Zombie - spit attack tuning to go with new art
Fixes
• Fixes for mind-controlled humans
• Fixed lighting on grenade (you can see it now!)
• Lots of merging fixes and improvements
• Spawning or stunned zombies commanded to merge will begin merging when ready, instead of messing up their merge group.
• Merging grunts’ icons are removed as soon as they begin morphing, and will be invulnerable to attack
• When forming a speed zombie, both grunts will move toward each other
• Zombies waiting to merge will play their distress animation instead of walking in place
• Fixed bug when a unit is killed or merged while in target selection mode (e.g. grunt zombie waiting to use cannibalize)
• Show targeted effect on units targeted with a special ability
• Only allow cannibalize meat (bad zombies - no eating the fire hydrants!)
• Fixed errors with Brain Zombie attack effect when its victim died early
• Fixed Brain Zombie colliders blocking bullets
• Temporarily removed LOD-swapping for Brain Zombie, which is causing animation event issues
• Fixed failure to target for cannibalize (if a previous cannibalize attempt on that same target had already failed)
• Speed Zombie LOD changes to fix animation glitches
• Improved pathfinding around vehicles in Mission02
• Fixed bad rotations on several props (no more floating books!)
• Misc. minor fixes (and some critical ones)
Alpha 1.11:
New
• Added skippable instructional pop-up for Place Unit Menu in the alphaTest map
Fixes
• Fixed bug where a merging unit being killed could cause other merging units to get stuck
• Zombies can no longer devour themselves
• Speed Zombie
• fixed lighting issues
• fixed attack range (claws are not a ranged weapon!)
• fixed idle animation to loop properly (no more nervous tick)
• new stun animation (stunned Speed Zombies won’t just run in place)
• Fixed missing anim events on hit reactions (animations won’t get stuck after a stun)
• Fix for clicking new location breaks out of stun
• Fix for using power attacks after a regular attack on the same enemy
• Fixed radio static being played for mission01 in the mission select screen
Tuning
• Doubled Tank Zombie hit points

Undead Overlord is born of a passion to see something different exhumed from the zombie games space. So in the tradition of games like Dungeon Keeper, we've turned the genre on its head, and put the player in charge of the zombie horde.

As an Undead Overlord, the world is yours to conquer and remake in your own grotesque image.

• Make your horde deadly enough to overwhelm modern armaments.
• Mutate deadly Boss Zombies to provide strategic advantages to your horde.
• Gain powerful special abilities that maximize the mayhem.
• Create the most chaos possible in your quest to undermine the very basis of reality!




Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!


Ссылки временно недоступны, скоро появятся...

Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Undead Overlord [Steam Early Access] Alpha 1.16a, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (28 шт.)

От: Lohna [6|16] | Дата 2022-07-25 20:49:23

Репутация
6
Cсылка битая обновите!!!
От: Bagdat [0|0] | Дата 2016-11-27 13:00:48

Репутация
0
А почему у меня пишет the game crashed
От: EnderYT [0|2] | Дата 2016-01-28 14:39:18

Репутация
0
Так се
От: Cupuyc [1295|618] | Дата 2016-01-25 04:14:40

Репутация
1295

Dr_Candalson сказал:

Нормальных игр про некромантов не так уж и много.


Тонко.
От: Vladislav14 [4|1] | Дата 2014-11-22 16:20:53

Репутация
4
интересненько скачаю посмотрю, по скринам норм, если кто знает игры на подобии пожалуйста напишите!
От: Dr_Candalson [121|0] | Дата 2014-11-10 13:11:24

Репутация
121
Нормальных игр про некромантов не так уж и много.
От: KoTeS [6|0] | Дата 2014-10-24 21:24:07

Репутация
6
Вполне классная игра
От: gonome [17|4] | Дата 2014-10-07 16:39:45

Репутация
17
Хоть бы на депозитфайлсы лили уж, а не эти 20 кбит...

gonome думал несколько дней и добавил:

Игрушка еще ОЧЕНЬ сырая, зомби часто не могут пройти в комнату или сломать дверь. Надо дорабатывать.
От: BloodWood [0|0] | Дата 2014-09-14 09:12:02

Репутация
0
Игра зачет, но долго качается...
От: gonome [17|4] | Дата 2014-09-12 12:25:11

Репутация
17
Любопытно. "Это будем посмотреть".
От: KIRIK989 [0|0] | Дата 2014-09-09 23:04:18

Репутация
0
Прикольная стратежка. Если вам нечего делать то качайте.
От: Yoji [217|34] | Дата 2014-07-23 22:30:02

Репутация
217

yan141 сказал:

Это текстовая выживалка.


Текст что-то меняет?
От: yan141 [251|196] | Дата 2014-07-23 20:47:27

Репутация
251

Fireball14 сказал:

Так себе, можно без особого напряга получше сделать. Видно что это их первая серьезная игра. Ну ничего у ребят есть талант, а вот умения нету еще.


Согласен, игра серьёзная, может, из неё что-то получится.

yan141 подумал несколько секунд и добавил:

Yoji сказал:

Zafehouse: Diaries


Это текстовая выживалка.
От: Yoji [217|34] | Дата 2014-07-23 20:12:17

Репутация
217

Deniska сказал:

Тrapped dead


^^^

Yoji подумал несколько минут и добавил:

Zafehouse: Diaries ещё.
От: Deniska [681|188] | Дата 2014-07-23 20:06:50

Репутация
681

Folleah сказал:

Однако нормальной тактической выживалки нет


Traped Dead.

Deniska подумал несколько секунд и добавил:

*Тrapped dead
От: MrAnonymouse [119|282] | Дата 2014-07-20 15:07:16

Репутация
119

Morgil сказал:

а можно залить на депозит? А то что с той ссылки, что с другой, из-за хитрожопости моего провайдера не получается скачать. Айпишник каждые 15 сек меняется.


Я в таких случаях, TOR браузером пользуюсь. Например, на Unibites зайти не могу, сразу перекидывает на другой сайт. Через TOR нет перекидывания.
От: Morgil [17|8] | Дата 2014-07-20 14:20:43

Репутация
17
а можно залить на депозит? А то что с той ссылки, что с другой, из-за хитрожопости моего провайдера не получается скачать. Айпишник каждые 15 сек меняется.
От: Fireball14 [29|21] | Дата 2014-07-19 17:23:52

Репутация
29
Так себе, можно без особого напряга получше сделать. Видно что это их первая серьезная игра. Ну ничего у ребят есть талант, а вот умения нету еще.
От: ZloY_KoT3 [137|117] | Дата 2014-07-19 15:25:13

Репутация
137
Весьма неплохо.
От: yan141 [251|196] | Дата 2014-07-19 14:50:12

Репутация
251
Стабс зомби отдыхает.
От: ennead [137|34] | Дата 2014-07-19 14:37:18

Репутация
137
Это что-то вроде серии игр Infectonator? Если да, есть смысл добавить в похожие.

ennead подумал несколько секунд и добавил:

http://small-games.info/?go=game&c=42&i=11595
http://small-games.info/?go=game&c=13&i=11833
http://small-games.info/?go=game&c=42&i=14379
От: Wolfrik93 [0|0] | Дата 2014-07-19 14:22:24

Репутация
0
Хоть что то оригинальное
От: Elektra [7719|138] | Дата 2014-07-19 14:17:42

Группа: Редактор
Репутация
7719

Feron сказал:

если бы еще был режим за дюдей


По-моему итак куча игр, где мы играем за людей и воюем против зомби.
От: Feron [3|10] | Дата 2014-07-19 14:15:38

Репутация
3
если бы еще был режим за дюдей
От: BAW [95|11] | Дата 2014-07-19 14:08:37

Репутация
95
Стабс зомби) http://cs5356.vk.me/g32695960/a_000ec65b.jpg
От: DANNERZ [0|0] | Дата 2014-07-19 14:06:42

Репутация
0
Думаю будет круто
От: Galardos [29|13] | Дата 2014-07-19 13:55:46

Репутация
29
Да нуууууу....куда интереснее наоборот.
От: yan141 [251|196] | Дата 2014-07-19 12:53:18

Репутация
251
Вау, давно ждал такую игру!