Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, торрент, скриншоты, видео

Скачать игру Behind the Horizon v1.1 Chapter 1 - торрент, демо версия игры

Рейтинга пока нет | Баллы: 5
Игру добавил Kusko [2499|32] | 2020-09-08 (обновлено) | Ролевые игры (RPG) (3378) | Просмотров: 4327

Behind the Horizon v1.1 Chapter 1

• SGi навигация / Navigation:
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от Jadawin1 (1)
• Жанр / Genre: Я ищу, квесты, приключения (6210); Ролевые игры (RPG) (3378); Симуляторы (1006)
• Тип игры / Game Type: Демо версия
• Размер / Size: 931.80 Мб.

Behind the Horizon - масштабная RPG-песочница амбициозного немецкого разработчика. Базовая особенность данной игры, это детальная симуляция мира вокруг, благодаря которой ландшафт будет меняться каждый день случайным образом, например, реки менять свое русло, деревья вырастать и умирать, а каждый NPC заниматься своими делами. Фермерская часть в игре гармонично вписывается в рпг-геймплей и предоставляет множество разнообразных возможностей для постройки жилья, обустройства его мебелью, крафта и животноводства, а обширные подземные области наполненные хорошими и плохими сюрпризами, доставят вам удовольствие и проблемы. Вас ждет эпическая мистическая история продолжительностью от 50 до 200 часов (всего будет 5 глав), которая далека от привычного шаблона "Герой спасает мир". Скорее, это история об открытии своей собственной природы и природы мира.

Игра обновлена до v1.1. Список изменений внутри новости.

Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

Контакты с жителями играют важную роль в игре. У обитателей Вудхауса много сюжетных линий.

Симуляция природы гарантирует, что ни одна игра не будет похожа на другую и что ландшафт меняется каждый день. Погода и времена года также моделируются и имеют прямое влияние на природу и игрока. В симуляторе есть даже катастрофы и особые события, которые могут внезапно изменить ландшафт.

У жителей своя история, многим нужна помощь или просто хочется немного поболтать. Есть несколько трудных решений, которые нужно принять, и всё это влияет на вас, мир и историю. Дружба и романтические отношения также будут иметь место, но подробностей здесь не будет ;-)!

Вас ждут более 50 катсцен, которые продвигают историю или вдыхают жизнь в определенные моменты. Среди них есть такие события, как обучение новым навыкам и получение новой информации об историях.

Есть сотни предметов, которые вы можете найти в темных подземельях, купить у торговцев или сделать самостоятельно. На ферме можно создавать зелья, заклинания, всевозможную еду и много других полезных предметов. Многочисленные рецепты для вашего жилья, а также много мебели у местных торговцев.

Магия также присутствует в игре, и исследование происхождения магии является центральным моментом в истории.

Боевая система с 5 видами оружия насчитывает более 30 заклинаний. Многие из них также полезны при фермерстве. Вас ждут огромные подземные пещеры и темницы с ловушками, лабиринтами, сокровищами и множеством сюрпризов. Вы встретите несколько врагов-боссов со сложной механикой, а также множество надоедливых треш-монстров, таких как гигантских летучих мышей.

Сельское хозяйство: вы можете выращивать множество овощей, а также все дикорастущие растения и деревья. Животных можно содержать в вольерах или конюшнях, а также можно найти и обучить маленьких помощников. Все растения, которые вы собираете на своей ферме, можно использовать для собственного питания, для приготовления пищи и создания заклинаний и, конечно же, для получения желаемых монет, чтобы иметь возможность покупать некоторые вещи у торговцев Woodhome.

Чему больше уделять внимание: фермерству, ролевой игре, исследованию пещер и жилья зависит от вас, но следует сказать, что у вас будет большой разнообразие занятий. Например, разработчику всегда интересно просто бродить по природе после окончания сезона. Чтобы увидеть, что выросло, что умерло, как изменилось течение реки или где качество земли улучшилось и так дальше.

Игра в основном закончена. Сейчас разработчик выпустил демо первой главы, которая также является Учебником по игре.

Системные требования: ПК или ноутбук с Windows (Windows 7/8/10) с 4 ГБ памяти или больше. Игра без проблем работает на новых графических чипсетах Intel. Так что требования к оборудованию весьма умеренные!


Bugs:
• Bug in the event "Lassagne in the evening" fixed
• No more water is drawn from water fields
• A bug in the growth of animals has been removed
• Some potential problems when using the teleport in closed areas have been fixed.
• Enlarged the starting area of an event in a cave.
• No more duplicate messages about a dead animal.

Adjustment:
• Changed Aleena's dialogue background music
• The prickly pear bush can now only be bought in the oasis.
• Donkeys now eat up all the ground cover little by little and then improve the soil (all soil types)
• Pigs are now improving the soil a little faster, donkeys and horses a little slower than before
• When using the teleporter stone to the farm, the music from the farm will now occasionally start.
• Nutrient and water crystals return less nutrients and water respectively, so the rain spell, water buckets and farm animals that fertilize the soil have their place and farming is not made too easy.
• Animals now hold still briefly when tamed with a spell
• The player's old position is now only saved when using the teleport spell and not when travelling between stone circles or using the teleport stone.
• The soil improvement of the plants was revised and adapted to the type of plants
• Tooltip window has been enlarged to fit all texts.
• NPC crafting stations are now private.
• When fighting higher Demons that prevent teleporting the player can no longer save the game.
• Quarries now produce now less stone and ore.
• Emerald wood stumps and hollow trunks now give less emerald wood.
• Loot now stops in front of walls so that everything can be collected.
• Animals that live in a barn now have a chance of 2 eggs/milk/wool
• The soil type now reduces or increases the germination time by up to +/- 2 days depending on the quality of the soil.
• When enchanting animals, the spell will now immediately indicate if the animal is still too young.

Soils:
• The experience points of the levels of the earth have been raised slightly

Graphics:
• Bridges are now also shown on the minimap
• Instructions that were too large for the window were shortened
• Now different mouse pointers for dialogues, communication with plants and animals
• Mouse pointer interaction now coloured
• There are now 6 (instead of 3) differently coloured cats and dogs, so that you can better distinguish your own pets.
• Seeds of the Agave are now more visible.
• Seeds of the coffee perennial are now more visible.
• Cucumber plant with cucumbers now easier to recognise.

World
• Various problems during floods eliminated
• Adapted some walls in the caves and added a switch so that the area remains accessible even if the player teleports out.
• Minor improvements all over the world map.

Hello Community

I am a German game designer and programmer (C++) and have been working on this RPG and farm game for several years now, which I would like to introduce to you here. It is based on a nature simulation and the RPG part is an epic story (game duration between 50-200h), which extends over 5 chapters. The nature simulation serves as a base for the huge living world in which there is a lot to discover. The farm part in the game fits harmoniously into the rpg-gameplay and provides with housing, crafting, animal husbandry a lot of variety. Extensive underground areas filled with good and bad surprises offer excitement and challenges.

Behind the horizon offers a long mystical story a long way from the usual "Hero Saves the World". Rather it tells a story about the discovering of one's own nature and of the nature of the world. The community of Woodhome and the contact to the inhabitants plays an important role in the game. There are a lot of story lines concerning the Woodhome´s inhabitants.

The nature simulation makes sure that no game is like the other and that the landscape changes every day. The weather and the seasons are also simulated and have a direct influence on nature and the player. There are even catastrophes and special events in the simulation, which can change the landscape sudddenly.

In the settlements the NPCs go about their business and everyone can be talked to. The inhabitants have their own history and many need help or just want to chat a little. There are some difficult decisions to make and everything affects yourself, the world and the story. Friendship and romances are also not unknown in Behind the Horizon, but more shall not be revealed here ;-) !

Well over 50 cutscenes, which bring the story forward or breathe life into certain moments. Among them are events like learning new skills as well as visions and information about the stories.

There are hundreds of items that you can find in the dark dungeons, buy from merchants, or make yourself. Potions, spells, all kinds of food and many other useful items can be built on the farm. There are numerous recipes for housing and also a lot of furniture at the local traders.

Magic is also not unknown in Behind the Horizon and the exploration to find the origin of magic is a central point in the story.

The combat system with 5 weapon types has over 30 spells. Many are also usefull while farming. Huge underground caves and dungeons with traps, labyrinths, treasures and many surprises await you. There are several boss enemies with sophisticated mechanics and also many annoying ;-) Trashmobs like the well known giant bats.

Farming: You can cultivate many vegetable plants and also all wild plants and trees. Animals can be kept in enclosures or stables and also small, helping companions can be found and trained. All the plants that you harvest on your farm can be used for your own nutrition, for cooking and the making of spells and of course to get the desired coins to be able to buy some things from the traders of Woodhome.

The mix between farming/RPG/exploring caves and housing is up to you, but it should be said that you can have a lot of variety. Just wandering through the nature after a season is over is always exciting to me. To see what has grown, what has died, how the course of the river has changed or where the quality of the earth has improved.

System requirements: A Windows PC or Laptop (Windows 7/8/10) with 4GB memory or more. It runs smoothly on the newer Intel graphics chipsets. So hardware requirements rather moderate!

The game is basically finished. I release now a DEMO of the first Chapter which is also the Tutorial of the game. The DEMO is free to download and I would appreaciate any Feedback in the Forum or as private Message!

2 видео, для переключения плейлиста - используйте кнопку меню слева:



Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!



Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Behind the Horizon v1.1 Chapter 1, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (1 шт.)

От: Guns07 [1|5] | Дата 2020-09-05 01:47:09

Репутация
1
Как игра!?