Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, торрент, скриншоты, видео

Скачать игру Maia [Steam Early Access] v0.61u1 - торрент, игра на стадии разработки

Рейтинг: 10.0 (7) | Баллы: 66
Игру добавил Elektra [7565|138], ред. John2s [9051|1521] | 2017-04-28 (обновлено) | Песочницы (Sandbox-игры) (846) | Просмотров: 159736

Maia [Steam Early Access] v0.61u1

• SGi навигация / Navigation: » » Maia [Steam Early Access] v0.61u1
• Разработчик / Developer: Инди-игра (10470) от Simon Roth (1)
• Жанр / Genre: Стратегии (2480); Песочницы (Sandbox-игры) (846); Игры для Linux (311)
• Тип игры / Game Type: Beta-версия (игра еще в разработке)
• Размер / Size: 471.97 Мб.
• Оценка игроков / Game Score: 10.0 из 10
(всего голосов: 7)

• Похожие игры:
- RimWorld v0.18.1722 [Steam Early Access]
- Lifeless Planet. The Premier Edition v1.5
- Banished v1.0.7 Build 170608 / +RUS v1.0.6 Build 160521 Mod Pack
- Dungeon Keeper / Хранитель Подземелий
- Dungeon Keeper 2 / Хранитель Подземелий 2
- The Sims
- Planetbase v1.2.3 / + RUS
- Sol 0: Mars Colonization v1.04 / +v0.52 RUS
- Earth Space Colonies v1.2.3

Maia - sci-fi песочница и, по совместительству, симулятор управления внеземной колонией, действия которого разворачиваются в 2113 на планете Майя. Вам необходимо будет добывать полезные ископаемые для строительства, проводить научные изыскания, кормить колонистов, развлекать их, а также защищать от опасных животных враждебной планеты.

Из основных особенностей можно выделить генерируемую карту площадью 4 кв. км, терраморфинг, изменение климата... С остальными особенностями игры Вы можете ознакомиться внутри новости.

При создании игры разработчик вдохновлялся такими играми как: Dungeon Keeper, Theme Hospital и The Sims.

Игра ОБНОВЛЕНА с v0.61 до v0.61u1. Changelog.

Это реклама. Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

Хотите создать свой уютный уголок, где-нибудь на краю Вселенной, там, где никто не помешает и не побеспокоит?

Тогда добро пожаловать на планету 3452C, находящуюся в 20 световых годах от земли. Вы в роли командира команды смельчаков-колонистов, который дерзнул покорить просторы космоса, и теперь, попав сюда, с помощью новейших технологий терраформинга и изменения климата должны создать живую планету, похожую на Землю. Планета богата минеральными ресурсами, которые будут использоваться для отстройки новой колонии. И вы, как командир колонистов, должны обеспечить безопасность и процветание 3452С.

Игра объединяет в себе несколько жанров. Это и стратегия, и управленческая игра с примесью The Sims и Dwarf Fortress в одном флаконе. В ваше распоряжение дается площадь 4 кв. километров, которые вы сможете изменить по собственному желанию, добавив воды, лавы, а также ввести на планете симуляцию атмосферы. А если вам будет скучно и на карте кампании, то вы сможете создать свою собственную карту в режиме песочницы.

Особенности игры:
• Процедурно генерируемая карта размером до 2 * 2 Км.
• Комплексный ИИ колонистов.
• Чёрный юмор.
• Графика ААА уровня.
• Симуляция воды и лавы.
• Простой минималистичный интерфейс.
• Вдохновлено sci-fi произведениями 70-х годов
• Сложные защитные системы.
• Биполярные андроиды.
• Возможность переключения на вид от первого лица.
• Терраформинг.
• Изменение климата.
• Открытость для создания модов.


v0.48u8
• IMPs will no longer get stuck when given inaccessible orders whilst carrying minerals to a storage room.
• IMPs have a new way to pack the minerals into the storage room. This means that the storage room will hold a lot more before the robots start idling waiting for more space.
• IMPs offset is fixed when pathing so they no longer walk 0.5m off course, making them look like they are traveling through walls.
• Colonists will no longer sit inside or clip through objects when relaxing, resting or idling.
• The readout on the IMP bot now gives details about what dig orders are unreachable and what the current dig order is. It will now be easier to figure out what the robots are up to.
• Fixed and issue with paths and permissions on Linux.
• !!! Proximity bounding mines added !!! Defend your base with the highly effective explosives.
• Outside PFX will now pick up ambient lighting.
v0.48u7
• Tapedrives visuals updated.
• Research emails now give info about the data required to store it.
• Geothermal generators texture update.
v0.48u6
• Meteorite research, for big data rewards.
• Mining Explosives. Clear exterior areas of rock and debris, or use them cause controlled cave ins inside.
• Regaining materials from object disassembly.
• Salvageable debris from object destruction.
• Large stability changes in the codebase. Less crashes and camera resets.
• Several new items, including the ability to make building materials from minerals, and to create your own ration packs.
• Geothermal Generators.
• Changes to world map generation and some cool new procedural base layouts.
• New furniture in some rooms.
• Fixes for resolution issues.
• Pfx changes, for better looking exterior particles and also a performance boost for low end users.
• Lots of fixed infotips on items, that should make there uses more apparent, and provide more flavour.
• Loading of game config files is now done better and with more fallbacks for corrupt files.
• Loading bugs fixed.
v0.48u5
• "Apply" button added for changing resolutions.
• Resolution change bug fixed.
• Texture res change bug fixed.
• New procedural world code - See much more variation and interesting worlds. Maps of the worlds are now saved as an image with your save files so you can check out the last world and send us potentially broken worlds for debugging.
• New procedural base code. Bases are now massively varied and will appear in many more interesting layouts with a varied number of rooms.
• "Black squares" bug fixed on ATI.
• MRI scanner added in medical room (currently not functional)
• Game time of day now added into save files.
• More world details added to saves.
v0.48u4
• MSAAx4 and MSAAx8 support in the menu. If your GPU is hefty enough to run antialiasing you can now benefit from the extra clarity and detail in the graphics.
• Text effects are now also tweakable in the menu. If you had problems reading the text before due to the scan lines or glitching, you will be able to adjust them to your needs.
• Long planned optimisations to the renderer. For some people they may see as much as a 30% increase in performance and also less lighting tile errors.
• Balancing for colourblindness. Several colours have been tweaked and information adjusted to make the game more playable.
• Fire and fire damage added.
• Space suits can become charred and damaged over time.
• More placement information, you will get a visual and text warning if interaction points of an object are blocked when in placement mode. If all interaction points are blocked, the object will not be buildable.
• Interaction point holograms are brighter and more obvious, change colour when blocked.
• Several unbuildable objects now fixed.
• Colonists will no longer get stuck placing a flag.
• Colonists will no longer eat chickens to extinction.
• Colonists wearing suits will no longer spin on the spot in the airlock.
• Game config.xml reworked, holds more settings data. Less likely to get corrupted, can rebuild properly if a corruption is detected.
• Picking game res at startup will pick the desktop res instead of the highest capable res of your monitor.
• Heat haze glitchyness fixed.
• Game rendering/lighting optimised, many shader bugs fixed.
• Reflections optimised.
• A new email tab. See all your emails, queue them up, right click to dismiss them.
• Email system's first email is now a quick intro to using it.
• Emails for deaths, research notifications and other major events.
• More email variation. New important information may be mentioned by colonists.
• Sleep is more effective at reducing fatigue.
• Flywheel system's model changed for easier reading of the lights.
• Several tweaked models and textures on items like the worklight.
• Critical AI bugs fixed. AI will now never ignore blueprints.
• IMPs will prioritize minerals better.
• The protobirds are now a bit more likely to kill chickens.
• Colonist lander capsules now work better. No more map glitching and multiple colonists can come down.
• Colonist lander UI is now never hidden, but is greyed out and a timer provided.
• New UI fixes and improvements.
• Loads of new music. Really really awesome synth ambient tracks that will make your spine tingle.
• Brand new comprehensive tutorial to get new users up and running with the game much faster.
• Toilets are no longer death traps.
• Flags have stopped exploding.
• Level generation is now deterministic so the tutorial will always be on a good world.
• 30+ major critical or crash bugs fixed.
• Glitching on older Nvidia hardware fixed.
v0.48u3
• This update brings some long planned optimisations to the renderer. For some people they may see as much as a 30% increase in performance and also less lighting tile errors.
• Also fixes graphics glitching on older Nvidia hardware when MSAA is enabled.
• Game play wise, Hydroponics trees are now more responsive to additional lighting. They will grow faster and generate more atmosphere when in a well lit environment. This means that using them to maintain atmosphere is more difficult as the lighting will need power and maintenance.
• MSAAx4 and MSAAx8 support in the menu. If your GPU is hefty enough to run antialiasing you can now benefit from the extra clarity and detail in the graphics.
• Text effects are now also tweakable in the menu. If you had problems reading the text before due to the scan lines or glitching, you will be able to adjust them to your needs.
• Balancing for colourblindness. Several colours have been tweaked and information adjusted to make the game more playable.
• More placement information, you will get a visual and text warning if interaction points of an object are blocked when in placement mode. If all interaction points are blocked, the object will not be buildable.
• Interaction point holograms are brighter and more obvious, change colour when blocked.
• Several unbuildable objects now fixed.
• Colonists will no longer get stuck placing a flag.
• Colonists wearing suits will no longer spin on the spot in the airlock.
• Game config.xml reworked, holds more settings data. Less likely to get corrupted, can rebuild properly if a corruption is detected.
• Picking game res at startup will pick the desktop res instead of the highest capable res of your monitor.
• Heat haze glitchyness fixed.
• Game rendering/lighting optimised, many shader bugs fixed.
• Reflections optimised.
• Email system's first email is now a quick intro to using it.
• Sleep is more effective at reducing fatigue. (although colonists still seem to be complaining about being tired too much!)
• Flywheel system's model changed for easier reading of the lights.
v0.48
• Critical AI bugs fixed. AI will now never ignore blueprints.
• IMPs will prioritize minerals better.
• A new email tab. See all your emails, queue them up, right click to dismiss them.
• Emails for deaths, research notifications.
• The protobirds are now a bit more likely to kill chickens.
• Colonist lander capsules now work better. No more map glitching and multiple colonists can come down.
• Colonist lander UI is now never hidden, but is greyed out and a timer provided.
• Loads of new music. Really really awesome synth ambient tracks that will make your spine tingle.
• New UI fixes and improvements.
• Brand new comprehensive tutorial to get new users up and running with the game much faster.
• Toilets are no longer death traps.
• 30+ major critical or crash bugs fixed.
• Reroll your world generation with ctrl-g.
• Level generation is now deterministic so the tutorial will always be on a good world.
v0.47u4
• Colonists are now less likely to give up on a task when the world changes. (For instance when the IMP's a digging a lot) There were two small bugs I found and fixed that could cause this.
• IMPs could accidentally wipe their dig order queues. This is now fixed so should reduce IMP lockups. There are still issues if you give them 60+ dig orders and a few "why are they standing about doing nothing!?" bugs left. I'm looking into this.
• The game no longer scrolls when the mouse has fully left the window.
• Fixes a few more AI issues.
• Announcements of base perimeter are now triggered a shorter distance from the airlock (60m) and only fire once a minute instead of at 30 second intervals.
v0.47u1
• Fixing showstoppers on individual systems
• Fixes an issue with the tape drive for late stage games and reduces the chicken count a bit.
v0.47
• New AI changes. See colonists idle and show their emotions.
• Animation system changes. Less teleporting and glitchyness. More fluid and efficient character motion through the world. Less "getting stuck".
• Save files now hold more data, colonists personalities will be maintained.
• Room building is totally reworked. Colonists will have to construct the rooms.
• Creature AI expanded. See them search out places to sleep and mark their territory.
• Flywheel energy storage. A low tech alternative to the super capacitors.
• UI improvements. Tweakable settings.
• Cat based destruction.
• Hydroponics now produce a more accurate (and useful) amount of atmosphere, however, chickens now consume it.
• Multiple airlocks now work much better. Colonists will pick reasonable routes to use them. Good for large bases.
• Balancing of damage needs for windturbines and worklights.
• Loads of other stuff and small bug fixes, that I'll put in the update announcement.
v0.46
• 3d printers! Make new IMPs!
• Many IMP bugs fixed.
• IMPs can now use teamwork, digging is much more efficient.
• Find your IMPs with the robots button. (bottom left)
• Rest facilities are now their own need. Colonists will build beds at a much higher priority.
• 4k resolution crashes fixed.
• Massive optimisations on the CPU. Threading is improved, as is cache coherancy. Running on an i5 you will be able to keep CPU usage under 50% at 60fps.
• Pathfinding is improved, so less performance spikes.
• Decent GPU improvements, shader fixes.
• Loading directly from the menu.
• Loading speeds are greatly increased as is saving.
• Ground water levels are now shown, watch puddles form.
• More music tracks.
• More sounds for common base items.
• Bodybags!
• Creature burrows.
• Colonist energy usage tweaked. Food values recalculated.
• Many colonist AI bugs squished.
• Placeable airlocks. (still wonky)
• Tutorial updates to point out UI changes.
• AI delegation is now weighted towards being more needs based. A colonist with a greater need will go for the action first.
• Lighting is redone for better effect. Less glitches.
• A few save state bugs fixed.
• Yosemite support added.
• Intel GPU shaders optimised. (You're still below minimum specs though so you'll need to run at a low res with stuff turned down)
v0.46 Hotfix:
• Some fixes and crashes.
v0.45 Hotfix 3
• Building a room deletes minerals in the area to allow for clearer bases and less path finding issues and AI lockups. This does mean you will need to give them time to pick up minerals if you want to use them.
• A rare crash fixed relating to the building holograms.
• Ration packs and plants each give 1/3 more KJ to be a bit more accurate and to reduce time in a day spent eating.
• A few more small code tweaks, bullet proofing data etc.
v0.45 Hotfix 2
• Fix for the hydroponics fruit not giving enough KJ to the colonists (making them likely to starve despite eating) and a few small code tweaks.
v0.45 Hotfix
• A bite of code cleanup and a fix for a potential crash if you manged to destroy every object in your base.
v0.45
• Living quarters room.
• Context sensitive door placement. (removing them from cycle lists, mousing over a wall will automatically bring them up)
• Door locking performance improvements. Fully locking rooms will turn out their lights.
• Locking bulkheads.
• Colonist interactions with and reactions to wildlife.
• Mole rat warrens and breeding. Group AI behaviours.
• New cat and dog AI behaviours and interactions.
• A new Kickstarter backer dog.
• Meteor strikes on the map.
• Creature dissection expansion.
• A continue button on the start screen if saves are detected.
• Potentially a "new game" option to start a new game without restarting the game client.
v0.44 Hotfix 3
• I have reduced the earthquake rate, especially during the tutorial time.
v0.44 Hotfix 2
• A few tweaks, some optimisations and a cure for colonist invisibility!
v0.44 Hotfix
• Fix for the 0.44 crash bug has gone out. It seems the heads of colonists crushed to death tried to continue to live on their own.
v0.44
New features:
Catastrophic earthquakes! Poorly constructed bases are now vulnerable to chain reaction collapses. Digging out large areas will cause structural weaknesses to build in the rock above. Strong earthquakes can cause the rock to give way, destroying anything unlucky enough to be caught underneath. Build rooms and bulkheads to strengthen areas and avert disaster.
Reworked research! Secure new technologies with an improved research system. Collect animal remains and fossils to generate data on the planets ecosystem. Colonists with free time and rest will turn their minds to invention and generate data on their own.
Creepy herbivorous underground dwellers. A new creature to destroy your solar panels and ruin your day!
AI improvements. The AI now has a greater understanding of the world around them. Colonists now track over fifty individual and group needs and will make smarter decisions on what tasks to carry out.
Even more Haikus! With many more topics to explore and a more detailed understanding of their environment, the colonists can now write one million different procedural poems. They can also write useful reports, which is probably more important that poems.
Save games. Detailed additions to the save system now track far more aspects of the simulation. Allowing you to carry forward every aspect of your base
Engine performance upgrades. With some careful profiling and optimisation I have managed to increase performance by up to 15% for low end users. Further upgrades in the game code have levelled CPU usage, which should reduce frame-rate stutter and similar issues.
Medical treatment. Your colonists can now rest up in the medical room to overcome their injuries and ailments. Injuries will are now more obvious and shown through the characters movements.
Game code improvement. A massive rewrite of the core game code has eradicated the stability issues and allowed for more aggressive use of system memory. It also opens up the path towards extensive scripting support for modders.
Other changes:
• New shrubberies and a more realistic procedural planting system.
• More ground detailing.
• Linux fixes. XDG compliance and a few windowing improvements.
• Fail states when you are terrible and should feel bad.
• Hopper functionality actually working. Efficient storage of building materials.
• Amnesia issue fixed. Colonists will try to remember what they are doing when the world changes.
• Text speed variation. Larger chunks of text are drawn faster to remove waiting for it to appear.
• Animation flickering fixed.
• Fixed creatures coming into the base to sniff things.
• Colonists are no longer compulsive eaters.
• Lots of sound tweaks. Atmosphere alarms are more obvious.
• IMP lockups eradicated.
• Temporary quicksave icons on the GUI because nobody ever remembers to look up how to save.
• Death reports are no longer sent twice.
• Colonists landing from orbit are less likely to land somewhere bad.
• Lots of other small glitches fixed.
v0.43 Hotfix:
• Fixed the crash from your storage room getting overfull.
• Fixed the animation problem that caused people to get stuck in bed. (I have this one in real life)
• Solar Flares sound is redone.
• Solar Flares are now more dangerous to your equiptment. Causing more damage.
• Exterior power generators are crippled by the interferance from the solar storm.
• Quite a bit of sound work on existing objects.
v0.43:
New:
• Brand new IMP AI. The IMPs will now be more useful and plan and execute orders better. They can now run and will manage water barrels and the storage room better.
• Core AI rewrite. Lots of small AI bugs sorted. The code for the core AI components has been unified and as a result is faster and less buggy.
• Pathfinding and multithreading optimisations: Smoother game-play with a 15% increase in performance on some machines and a noticeable reduction in stuttering.
• Casualty reports: When a colonist dies, you'll be presented with information about their injuries. The data obtained from their loss can be fed back into your research program.
• Snap rotations are more responsive and tweakable. Hold control when rotating an object to have it move to the nearest 45 degree angle.
• Crew drops have been polished. Expect your new charges to arrive with style.
• Beds are now usable from both sides and colonists will sleep for longer to reduce their fatigue.
• Graphics glitches on the edge of the map and many other small glitches smoothed out.
• Megacephalalgia is better balanced, will come inspect things you leave outside. It will also groom itself and perform other animal like behaviours.
Other changes
• Progress reports can no longer come from dead colonists.
• Animation system flicker and popping fixed.
• Megacephalalgias no longer turn into chickens when loading.
• Several savegame crashes fixed.
• Colonists movement tweaked. Colonists will avoid running through bulkheads.
• Colonists who die outside will now collapse instead of turning into creepy statues.
• Comms tower is easier to build.
• Atmosphere generator will decay slower when turned off.
• Turret emits smoke when firing.
• Few other % tweaks on wear and tear.
• Fix for some objects not being prioritised well by colonists (Building superfluous workshop tables etc.
• Updated to the latest SDL.
• Fixes a slowdown caused by Megacephalalgia running out of food and flooding the path finder looking for more.

Maia is a colony building game set in the not-so-distant future. Your colonists make planetfall on a hostile world and you must ensure their survival and their safety, constructing their off-world habitat from almost nothing and sheltering them from a dangerous, often deadly environment.

Twelve light years from earth, the planet 3452C[Maia] circles Tau Ceti. Its atmosphere is toxic, its surface is ravaged by solar flares and meteor blasts and its unstable crust is constantly shifted by earthquakes. Nevertheless, it is habitable and your task is to gain a foothold on this strange alien world, building facilities where your colonists can live and work, as well as researching the secrets that this planet holds.

Taking inspiration from games as diverse as Dungeon Keeper, Theme Hospital and The Sims, Maia also draws from 1970s sci fi aesthetic and features a healthy dose of dry, dark humour. It's a mix of strategy, management, construction and terrible deaths on a distant world. Not everyone is up to the task of off-world colony command. Are you?





Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!



Ссылок на самом деле больше (всего 2), видно их будет только после регистрации на сайте.

Файл добавил: Elektra [7565|138] | 2014-05-13 21:20:21
Версия для Линукс
Скачать с Unibytes

Ссылок на самом деле больше (всего 2), видно их будет только после регистрации на сайте.

Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Maia [Steam Early Access] v0.61u1, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (122 шт.)

От: Ethermecha [3|8] | Дата 2017-03-03 06:08:57

Репутация
3
This game would be awesome if it was finished...but there AI has been broken for years, every time I tried playing it everybody died because of the broken AI or bad priorities.
I really hope the developer finishes it, though.
От: Casrkin [0|2] | Дата 2017-02-26 17:50:12

Репутация
0
Очень сырая игра. И не везде понятная. Но очень жду релиза, надеюсь, допилят
От: fenos [7|4] | Дата 2016-12-20 14:02:24

Репутация
7
Rimworld лучше.
От: Meri1995 [-2|1] | Дата 2016-12-01 13:59:48

Репутация
-2
Unibytes зло
От: entoni25 [2|0] | Дата 2016-12-01 12:46:28

Репутация
2
По описанию не плохо но качать придется с другого сайта я уже Party Hard качаю 5 часов
От: Sybiriak [27|9] | Дата 2016-11-21 13:42:58

Репутация
27
За два года что-нибудь изменилось? Скриншоты не менялись с даты добавления на сайт.
От: Bondifier [0|11] | Дата 2016-11-05 21:19:19

Репутация
0
все таки скачалась, кулл!
От: Hardsun [28|22] | Дата 2016-10-19 18:50:56

Репутация
28

vekotov24 сказал:

Очень лагучая игра, на среднем компе лагает в 5 фпс. А так же интерфейс реально сложный. Тем кто не играл в dwarf fortress не советую



Странно, у меня все ОК в плане фпс. А насчет интерфейса соглашусь... но, он скорее минималистичный и непривычный, а не сложный.
От: vekotov24 [7|6] | Дата 2016-10-19 15:18:34

Репутация
7
Очень лагучая игра, на среднем компе лагает в 5 фпс. А так же интерфейс реально сложный. Тем кто не играл в dwarf fortress не советую
От: ZiroNoD [0|11] | Дата 2016-09-18 19:34:48

Репутация
0
Русификатора еще нет? Если нет русификатора => есть ли сайт или обсуждения "гайда" или другое подобное что помогает в игре...

Игра для любителя космического выживания очень в тему (я то любитель )
(кто матерится, игра отстойная или прочее... одно скажу - не суди других и не сравнивай себя с другими, а лучше молча проходи мимо)

Я вот ищу способ того чтобы люди не подыхали от мороза... а это чертовски не нахожу... кто знает - поделись)
есть ли кто то нашел повод пополнить воды и жратву?
От: The_Scratch [178|57] | Дата 2016-09-12 13:27:35

Репутация
178

jereni сказал:

И как заработать репутацию а то хочу игру скачать по прямой ссылке а репутации нет


Пс, чувак, на FAQ зайди и почитай как её получить.
От: jereni [1|1] | Дата 2016-09-12 13:24:18

Репутация
1
Что за игрушка такая?
И как заработать репутацию а то хочу игру скачать по прямой ссылке а репутации нет
От: BooHacHoo [0|0] | Дата 2016-09-12 12:55:58

Репутация
0
классная песочница для такой версии
От: MikeRay13 [5|26] | Дата 2016-09-12 12:23:30

Репутация
5
Ну я поиграл и очень доволен. Язык хоть английский но я его в этой игре подтянул. Геймплей нормальный. Багов я не видел. Все остальное тоже на высоте!!!
От: raiding [0|0] | Дата 2016-08-16 16:26:25

Репутация
0
нормальная игра для своего веса
От: batlegeize [3|10] | Дата 2016-04-23 10:34:50

Репутация
3

IalivApokalips сказал:

последний раз качал чуть ли не 2 года назад ( самые первые версии) и был печально удивлен сыростью и не играбельностью данного проекта.
если я сейчас скачаю, я не пожалею?)))


С тех пор ситуация изменилась но не сильно (по крайней
От: IalivApokalips [7|3] | Дата 2016-04-23 08:27:40

Репутация
7
последний раз качал чуть ли не 2 года назад ( самые первые версии) и был печально удивлен сыростью и не играбельностью данного проекта.
если я сейчас скачаю, я не пожалею?)))
От: HITMAN1 [39|32] | Дата 2016-04-23 06:20:11

Репутация
39
хм... и почему я раньше её не видел? название отталкивало... но неплохо... однако замените скрин 1-ый, он в 3Д глаза ломает...
От: Hardsun [28|22] | Дата 2016-04-23 05:31:42

Репутация
28

batlegeize сказал:

По крайней мере мне так кажется но с каждым патчем всё качаю и обламываюсь


Я бы не сказал - перечень работы в последней обнове впечатляет.
Ну и в целом игра цепляет своей непохожестью на другие игры в жанре, плюс относительно честная атмосфера нф-станции на другой планете.
От: batlegeize [3|10] | Дата 2016-03-17 23:19:30

Репутация
3

Greno4ka сказал:

Ну что? Игра похорошела? Лень качать


Если только самую малость, а так как оптимизация хромала так и хромает.
Как глючила так и глючит

batlegeize сказал:

проверить стоит не раньше чем через годик


По крайней мере мне так кажется но с каждым патчем всё качаю и обламываюсь
От: Greno4ka [6|3] | Дата 2016-03-11 16:15:08

Репутация
6
Ну что? Игра похорошела? Лень качать
От: batlegeize [3|10] | Дата 2016-02-11 06:36:35

Репутация
3

Sybiriak сказал:

Ну что? Игра похорошела? Интернет лимитный - испытывать дорого.

• Sybiriak очень долго думал и добавил:

Похоже игра уже слишком плохо себя зарекомендовала. Никому не интересны обновления, если судить по комментам.


Да нет не все потеряли интерес но проверить стоит не раньше чем через годик
Главное чтоб разрабы не забросили за этот годик
От: LuLfy_XD [5|10] | Дата 2015-10-23 19:45:05

Репутация
5
Пожалуйста,залейте на другой файлообменник. Начал качать с юнибайт,скачал 16 кб и сбросилось,ну что это такое? А с литл байт я уже качаю :(
От: miniek21 [0|0] | Дата 2015-10-08 11:09:01

Репутация
0
Soon it will be accessible game similar to "Mail" called "Planetbase" platform "Steam" I hope that it will be available here
От: Sybiriak [27|9] | Дата 2015-09-30 13:18:13

Репутация
27
Ну что? Игра похорошела? Интернет лимитный - испытывать дорого.

Sybiriak очень долго думал и добавил:

Похоже игра уже слишком плохо себя зарекомендовала. Никому не интересны обновления, если судить по комментам.
От: Hood [0|0] | Дата 2015-09-07 17:10:56

Репутация
0
Такая проблема, вместо колонистов какие то кракозябры ползают. Ну, сложно описать, в общем как будто полигончики хаотично в разные стороны торчат. Как с этим можно бороться, кто знает?
От: Kronuss [29|12] | Дата 2015-09-04 14:16:36

Репутация
29
Мой глазомер говорит, что не пойдет.
От: Astrodeth [2|4] | Дата 2015-08-23 21:36:48

Репутация
2

Sybiriak сказал:

Эта игра - сборник бриллиантов, но слепленных между собой отборным калом.


Слепили бы хотя бы цементом...
От: Sybiriak [27|9] | Дата 2015-08-16 13:48:22

Репутация
27
Эта игра - сборник бриллиантов, но слепленных между собой отборным калом.
От: Slon96 [1|8] | Дата 2015-08-07 22:39:30

Репутация
1

Grelok сказал:

Скачал ее ранее (другую версию) и мой слабенький комп ее на 20 фпс держал... (делать особо ничего не мог)
Это повод для поиска новых запчастей, или игра была плохо оптимизирована?
• Grelok подумал несколько секунд и добавил:
Если второе, можно ли играть в нее сейчас?


Раньше и у меня лагало, но сейчас вроде все нормально) Оптимизация хромает как тогда так и сейчас, но уже получше)
От: Grelok [20|10] | Дата 2015-08-07 13:34:23

Репутация
20
Скачал ее ранее (другую версию) и мой слабенький комп ее на 20 фпс держал... (делать особо ничего не мог)

Это повод для поиска новых запчастей, или игра была плохо оптимизирована?

Grelok подумал несколько секунд и добавил:

Если второе, можно ли играть в нее сейчас?
От: This_New_Sparta [97|85] | Дата 2015-08-04 11:43:46

Репутация
97
Играл - ничего не понял - удалил - :(
Плоховастенькая игра , но уже дает ходу ...
Нужен интерфейс , сюжет , туториал и много другого :V
От: batlegeize [3|10] | Дата 2015-06-18 09:39:00

Репутация
3
С литлбайта качать сутки по моему это перебор. Второй файлообменник так вообще бесплатно скачать не предлагает. Добавьте пожалуйста Unibytes Он моя последняя надежда
От: Hardsun [28|22] | Дата 2015-06-17 18:23:24

Репутация
28
В ней непривычное управление...
С другой стороны атмосфера именно колонии передана неплохо.
От: This_New_Sparta [97|85] | Дата 2015-06-16 04:27:14

Репутация
97

Jey13 сказал:

Не понял как в это играть. Как то все нелогично и не интуитивно. Хотя в этот жанр переиграл все что можно.


Незнаю , качать не качать ?
Ребята качать ли эту грульку !!! Я люблю игры такого жанра , но все-таки жирновата она :

This_New_Sparta подумал несколько секунд и добавил:

:/*
От: Jey13 [4|0] | Дата 2015-04-24 11:36:57

Репутация
4
Не понял как в это играть. Как то все нелогично и не интуитивно. Хотя в этот жанр переиграл все что можно.
От: Deilsparks [0|0] | Дата 2015-04-17 14:36:09

Репутация
0
мне лично игра не понравилась
От: ruberoid [11|4] | Дата 2015-03-11 20:53:41

Репутация
11
а можно версию поновей для линукса? интересно посмотреть что ж оно такое.
От: X_SMERT_X [5|18] | Дата 2015-02-23 07:54:38

Репутация
5
С такими темпами обновления, игра получит статус полной версий в 2020 году
От: Chpock [13|2] | Дата 2015-02-22 21:48:59

Репутация
13
Не буду портить себе аппетит до релиза, эта штука мне наверняка понравится.

Youtube

< Не знаете во что поиграть? > Тогда смотрите новый выпуск "ТОП 10 ОЖИДАЕМЫХ ИНДИ ИГР"

Топ лучших игр

SGi рекомендует

  • An Untitled Story v1.17
  • Magicka. Ну очень эпическая игра v1.4.16.0 + 34 DLC
  • Don't Starve v1.222215 + All DLCs / Don't Starve Together v217693 / + GOG v2.15.0.25
  • Sumotori Dreams v1.0 FULL
  • Redlynx Trials 2 Second Edition v1.08 ENG/RUS

Последние игры с BGi

Скоро на сайте!

  • Protolife

Мы в социалках