Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, скриншоты, видео

Скачать игру BeamNG Drive v0.5.1.0.1739 - игра на стадии разработки

Рейтинг: 9.7 (30) | Баллы: 258
Игру добавил Elektra [6775|138] | 2015-12-30 (обновлено) | Игры с физикой (705) | Просмотров: 698009

BeamNG Drive v0.5.1.0.1739

• SGi навигация / Navigation: » » BeamNG Drive v0.5.1.0.1739
• Разработчик / Developer: Инди-игра (8165) от BeamNG (1)
• Жанр / Genre: Игры с физикой (705); Техника на колесах, гонки (853); Песочницы (Sandbox-игры) (498)
• Тип игры / Game Type: Beta-версия (игра еще в разработке)

• Оценка игроков / Game Score: 9.7 из 10
(всего голосов: 30)

• Похожие игры:
- Rigs Of Rods v0.4.5.1
- ULTRA4 Offroad Racing v1.18
- Ultimate Rock Crawler v2.0
- Jet Racing Extreme [Steam Early Access] v2.0.2.22

BeamNG Drive - своего рода духовный наследник Rigs Of Rods с более проработанной физикой. Основной упор в игре сделан на физическое повреждение транспорта. Вы можете как покататься на готовых треках и понаблюдать за состоянием Вашей машины после столкновений, так и задать необходимые Вам параметры, скорость, погодные условия, физические составляющие окружения. Проводите тесты, добавляйте свои машины - возможностей "море"!

За основу взят и видоизменен графический движок Torgue 3D, в итоге же получился новый движок симуляции физики мягких тел!

Игра ОБНОВЛЕНА с v0.5.0.0.1700 до v0.5.1.0.1739. Список изменений внутри новости.

Это реклама. Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

В игре довольно много настроек и функций, изначально в них очень тяжело разобраться поэтому любая полезная информация будет добавляться в тему с игрой.

Посмотреть управление - F1.


J – остановитьвозобновить физику
R - респаун автомобиля
Q - переключаться между режимами рычага переключения скоростей (автоматический, полное ручное, ручной с автоматическим сцеплением)
CTRL + R - заново зареспаунить авто без исправлений в редакторе
CTRL + E – выбор авто
CTRL + W – конфигуратор частей
CTRL + M – перезагрузка карт ввода
CTRL + T – боты (неработает в 0.3)
K и L - переключение между режимами отладки
CTRL + K и Ctrl + L - включить видимость сетки автомобиля
SHIFT + B - переключение динамического рулевого управления (отключить динамическое рулевое управление, если вы используете руль)
ALT + стрелка влево - уменьшение скорости симуляции
ALT + Стрелка вправо - увеличение скорости симуляции
ALT + Стрелка вниз - установить скорость симуляции до 0,5%
ALT + Стрелка вверх - установить скорость симуляции в режим реального времени
F11 - открыть редактор мира (только в окне (Alt+Enter)
SHIFT + C - включить свободную камеру
TAB и SHIFT + TAB - переключение автомобиля
Shift + T - перезагрузка системы Lua
< - Включить левый поворотник
> - Включить правый поворотник
/ - Включить аварийку
CTRL + O - открыть меню опций Torque3D

Системные требования:
CPU: Двух и более ядерные;
RAM: 4GB;
Видео: Все что лучше интегрированной (более 512MB видео памяти);
Windows: XP, Vista, 7, 8.

В игре довольно много настроек и функций, изначально в них очень тяжело разобраться поэтому любая полезная информация будет добавляться в тему с игрой.


v0.5.1.0.1739:
Vehicles
• Added new vehicle: Burnside Special
• Added suspension sounds to all vehicles (heavy work in progress!)
• Added full adjustability to race and rally coilovers, including access to advanced damping features if present
• Added adjustable sway bars to some cars
• Added variable boost stage 3 turbochargers to Covet, ’88 Pessima, 200BX, and Sunburst (choose the amount of boost in the tuning menu)
• 1988 Pessima
• Added Race, Rally, and Custom variants along with 6-speed race and rally transmissions, stage 2 and 3 turbos, roll cage, mudflaps, skidplate, and rally coilovers
• Added second UV channel (is now skinnable)
• Added aero grille to HX
• Added optional body-colored trim skin (default on ZX, GTz, Rally, and Custom variants)
• Changed GTz default wheels
• Fixed strange lumps in doors
• Added optional 5-lug spindles to enable more custom wheel options
• Tweaked interior cameras (slightly more realistic motion)
• Many improvements to roof and pillar deformation
• Properly jbeamed skidplate for Sunburst Rally and Covet Rally
• Redone/improved Covet roll cage
• Retuned turbochargers
• Retuned fire on most cars to fix weird behavior
• Fixed incorrect parts config on D35 RWD
• Added solid front axle suspension to D35 4WD
• Added heavy duty fully-boxed frame option to D-Series
• Added hard travel limit to D- and H-Series rear suspension
• Fixed misplaced 3rd brakelight flare on extended cab D-Series
• Adjusted exhaust meshes on D- and H-Series to clear transfer case better, fixed H-Series missing headers
• Fixed H-Series deforming beams on spawn (steering rack was misaligned)
• Colorable interior for ’96 Pessima
• Made cars’ fenders less likely to detach/flap around
• Weakened Covet fenders
• Fixed some minor Covet suspension problems
• Made T-Series turbo gauge functional
• Fixed T-Series door beams being wrong making door jiggle
• Added optional 4-lug spindles to 200BX to enable more custom wheel options
• Fixed 200BX unstable carbon fiber hood
• Added unmarked police package Grand Marshal variant
• Optimized glass materials
• Added more basketweave wheel variants (black, two-tone, and gold, in several new sizes)
• Fixed some wheel detaching issues
• Fixed some unstable hubcaps, wheels, and tires
• Added more coltris to pushbars to avoid sticking
• Added more inter-part coltris to many cars to avoid sticking
• Fixed street light not working
• Fixed cars’ strut bar flexbodies for less weird deformation
Features
• Improved vehicle tuning: categories, units, ordering, live camber/toe display for the wheels
• Part config files are saved in ‘pretty’ json now: Much nicer to read
• Added “Ignite Vehicle”, “Ignite Node” and “Extinguish Fire” buttons to the vehicle debug app
• Added support for diesel turbos without a BOV
• Broken truck scenario now also uses the fire system for even more damage
• Improved Lua performance module
• Added Support utility that assists our support team in resolving problems
• Improved tire stability: Fixed bug with tire deflation that caused physics instabilities
• Physics core optimizations
• Vehicles can have global lua extensions now, first demo is the live camber debug
Bugfixes
• Improved Vehicle loading speed
• Parts selection: fixed random parts highlighting, highlighting subparts now, added sticky selections
• Fixed vehicle config save/load: fixed new json format not loading correctly, fixed disappearing tab on small screens
• Input: Improved keyboard and mouse motion-to-photons lag by up to 40ms
• Added workaround for external programs breaking main menu (black screen issue)
• Fixed custom particle spawning
• Fixed a bug where a car could self ignite if partially submerged in water when spawning
• Fixed turbo not stopping properly when the engine broke down
• Input: Added debug information for extremely slow starts with certain input hardware combinations
• Input: Minor improvements in Controls menu (show icons in hardware tab, better keyboard icons…)
• Input: Fixed ‘Keys’ app only showing player number for vehicle-specific bindings
• Fixed crash when Mod Repository try to install a mod with spaces in ZIP name
• Added DxDiag file to crash reports
• Refactored props/flexmesh lua API: simpler, easier to use, more features possible
• Added persistency option for system Lua modules: they can now persist data between CTRL+L reloads
• Reduced CEF verbosity to only log errors
• Improved physics instability message, show correct binding key to resume simulation
Terrains
• Derby and ECA Level of Detail fixes
v0.5.0.0.1700:
Features:
• Added experimental multiseat mode (requires one controller per player, can be temporarily enabled for Freeroam mode in Options > Gameplay)
• Added turbocharger simulation (realistic turbine up, downspool and turbo lag. Characterics are configurable, from small and responsive to big and violent. Comes with two debugging apps)
• Added ‘1-click mod installation’, available here (To enable this feature on your account, click the ‘Add Content’ button in the freeroam/scenario screen)
• Added ‘NodeOffset’ feature: you can offset parts of a vehicle, such as wheels or trailers, to make them compatible with different vehicles
• Added support for loading .jbeams from vehiclescommon
• BeamNG.Drive Remote Control app for Android (Drive using your smartphone!). Get the app here.
• Vehicle tuning system (adjust camber, toe, tire pressure, ride height, track width, and other properties in the vehicle configuration menu)
• Added tire popping sound effects
• Added initial support for vehicle-specific bindings (such as cannon targeting controls, opening doors, etc), and updated some official vehicles to use them
• Added ‘Keys’ app for vehicle-specific bindings
• Added custom skin slots for vehicles (e.g. license plates, interior, engines, etc)
• Added material opacity map (syntax: opacityMap[0])
• Added material color paletter (e.g. change vehicle colors dynamically)
• ESC now reacts more realistically to quick steering changes
• Changed the way unpacked mods work: you can either use the Mod Manager to unpack zip files, or put the mod contents to “userPath/mods/unpacked/modName.zip/” folder
Vehicles:
• New vehicle: ’88-’91 Ibishu Pessima
• Wheels and tires separated out into a new global system. If the lug nuts line up, you can put any wheel on any car, and any tire that fits on that wheel. Lots of new possibilities!
• Separated wheel and tire flexbody groups. No more wheel mesh deforming from the tire deforming
• Improved tire deflation
• Added several new wheels
• Completely retuned suspension (200BX, Barstow, Bolide, Covet, D-Series, Grand Marshal, H-Series, Moonhawk, Pessima, Roamer, SBR4, Sunburst)
• Soft bump stops have been added to our modern cars to replicate those common on newer designs. Use of these bump stops allows more control of body movement without overly stiff spring rates.
• Sway bars replaced with a better design that doesn’t bind or give weirdly changing anti-roll stiffness
• Alignment and bump steer tuned more accurately using new alignment debug tools
• Race and rally coilovers have new more digressive damping curves and are now height-adjustable
• Reworked most cars’ torque curves to have more low end torque and replaced fake turbos with real ones
• Added breakable inter-part collision triangles to reduce the likelyhood of vehicles sticking together in collisions (200BX, Covet, D-Series, Grand Marshal, H-Series, Pessima, Roamer, SBR4, Sunburst)
• Added colorable interiors to many cars (choose from several presets in the parts configurator)
• Moved Roamer into its own vehicle, thanks to the ability to use common jbeams, so there’s no redundant data
• H15 can now tow the small flatbed trailer
• Roamer: New non-offroad sheriff variant added with pushbar, added alternate interior colors
• 200BX: New gear ratios, new “Turbo Rabbit” fender flares, front bumper lip, new 6 speed race transmission, improved anti-stretch beams, police variant changed to use automatic, new lights textures to fit better with Pessima and Covet, new “blade” style wheels for the Type-LS
• Covet: Properly modeled turbo and intercooler, new 4 speed manual transmission for DX, new gear ratios, fixed skidplate using wrong engine, new hubcaps for LXi to replace alloys, new “blade” style wheels for the ZXi
• H-Series: Improved heavy duty rear suspension, improved muffler jbeams, retuned gear ratios, cargo area filled with collision triangles for reliable hauling, H15 cargo doors open and close
• D-Series: New D15 extended cab and D35 heavy duty variants, retuned gear ratios, fixed DS Custom suspension deforming beams, bed filled with collision triangles for reliable hauling, added alternate interior colors
• SBR4: Improved anti-stretch beams
• T-Series: Fixed missing driveshaft on long frame T65, fixed messed up coltris and breakgroups on exhaust stacks
• Moonhawk: Improved col tris in the front for less sticking, separated shock and spring parts, fixed binding driveshaft, added alternate interior colors
• Bolide: Glass strength tweaks
• Barstow: Fixed missing material on supercharger parts, fixed right door glass breaking too easily, added “Drag” coilover option, fixed binding driveshaft, separated shock and spring parts
• Grand Marshal: Fixed c-pillar area deforming too easily, fixed binding driveshaft, retuned gear ratios, separated shock and spring parts, added alternate interior colors
• Pessima: Front end deformation improvements, fixed c-pillar area deforming too easily, remade stanced version without stanced parts using the new tuning system
• Sunburst: Front end deformation improvements, moved front license plate forward 1mm
• Added RPM guard to DCT transmissions to keep RPM below redline (prevents downshifting to too low of a gear at high speed)
• Fixed messed up glass damage textures on Covet, Grand Marshal, and D15
• New glow colors for gauges
• Optimized and improved chrome lettering materials and textures
• Fixed some more wobbly steering wheels
• Fixed incorrect speedometer limits on some cars
• Fixed cement mixer discharge chute not opening
• Added alternate 36 inch tall orange cone
Physics:
• Small optimizations (~2%) of physics core
• Vehicle collision optimizations
• Improved performance of tire marks
• Tire angle of contact affects tiremark size
• Arcade automatic now lifts throttle between shifts
• Optimized breakgroup breaking code, reduced impact lag in heavy collisions
• Added ‘one way’ triangle breakgroups
• Added support for “disableTriangleBreaking” beam property which prevents triangles from breaking when the beam breaks
Terrains:
• Fixed Level of Detail (LoD) issues on Hirochi Raceway
• Fixed colour depth maps saved in 2D instead of 1D
• Fixed gridmap loading some resources from other maps
• Fixed some scenarios which had broken waypoints
Scenarios:
• Added “Nimble Pessima” scenario, highlighting the Pessima ZX AWS’s four-wheel steering abilities
• Added “Hypermiling” scenario, where only the most environmentally conscious drivers will reach the finish line
• Added 5 multiseat demolition derby scenarios: “Concrete”, “Regular”, “Varied Ground”, “Mud Pit” and “The Pit”
User interface:
• Added available vibration/force feedback motors in controls menu (under ‘force feedback’ tab)
• Improved vehicle configurator design
• Scrolling in the vehicle configurator does not scroll tabs too anymore
• Background of race countdown app is now completly transparent
• Re-added PostFX manager button graphics menu
• Added numerical values to the sliders in photomode
• Race timers now using lua timer instead of their own
• Race time comparison now shows comparison between the first checkpoint and the current one compared to previous round, so one knows if their lap will be better or worse
• Added turbo activity debug app
• Added JS logging checkbox
Bugfixes:
• Fixed incorrect steering axis inversion with Thrustmaster TX Racing Wheel
• Fixed ‘ffb-not-bound’ message always showing unless using steering wheel (or a device that identifies itself as such)
• Fixed ‘ffb-not-bound’ message not updating when user removes bindings or unplugs controllers
• Fixed inability to detect POV hat buttons in the controls menu
• Fixed inability to use vibration-only DirectInput controllers (such as Genius Twin Wheel)
• Fixed keyboard keys sometimes getting stuck while opening any menu
• Fixed support for multiple bindings in the same control (e.g. activate both parking brake and clutch with a single press)
• Fixed inability to start scenarios when throttle and brake are assigned to the same axis (e.g. joysticks)
• Fixed Digital Speedo showing wrong value for speedunit
• Fixed photomode not hiding UI, calibrated camera speed slider
• Fixed Racetimer not resetting when leaving the scenario’s end message screen
• Fixed some vehicles not resetting their internal variables (e.g. cannon barrel angle)
• Fixed dynamic collision bugs. These bugs heavily degraded slow-mo collisions
• Fixed crash on level load with old DirectX10 Nvidia drivers
• Fixed switchable materials for vehicle props (gauge needles will glow properly now)
• Fixed missing shadows on lowest graphics setting
• Fixed various issues with mod manager
• Fixed scenario logic not unloading correctly when changing scenarios
• Fixed camera positioning when vehicles are reset and physics are frozen
• Fixed performance timers not working when on a slope
• Fixed non working ABS lights
• Fixed crash sounds always playing at full volume. Now the volume properly depends on the severity of the crash
• Fixed missing values in some controls parameters
• Fixed scenarios autostarting if reloaded twice
• Fixed inability to add new bindings without removing others in some cases
• Fixed buggy graphic resolutions selector
• Fixed problem with tachometer units
• Fixed some crashes (when running out of memory on 32-bit OS) not logging information to disk
• Fixed incorrect line endings in launcher log file
• Running with -cefdev now creates cefdev.log correctly in user folder and opens chrome console at startup
v0.4.3.2.1546:
Bugfixes:
• Fixed "black terrain" render with materials without normal map.
• Fixed launcher "lavasoft crash" workaround
• Fixed launcher incorrectly running the 32-bit game in some cases due to buggy memory check
• Reduced video memory bandwidth usage during shadows render
• Reduced shadow acne
• User Interface: Added support for manually sorted vehicle factory colors
• User Interface: Added automatic color sorting on unsorted factory colors from vehicles
• User Interface: Fixed environment menu not reseting gravity and simSpeed on reopen
• Fixed vehicle selector ordering with old/incorrectly setup mods
• Input: Fixed FFB sometimes ceasing to work when reloading or replacing a vehicle
• Input: Improved all bindings input lag (now they all have the same reaction time as fastpath steering response)
• Input: Improved dynamic steering response by one frame
• Added smoothing to AI's steering, to prevent AI from breaking steering rack
• Fixed sounds not working on nodes other than CAMERA or ENGINE
Features:
• Allow to start scenarios by hitting throttle pedal/axis/button
• Lazy loading of all apps (custom apps now supported, we will update the tutorial soon)
• Added missing Trip Computer app
Vehicles:
• Centered all cars' interior cams
• Removed tint from all cars' windshields, added tint to some cars' side and rear windows
• Added more colors to some cars
• Fixed various cars' welded/locked differentials
• Covet: New "Beater" variant
• Moonhawk: Several different paintjobs added (was in the last update but left out of changelog)
Terrains:
• Very minor Jungle Rock Island and East Coast USA fixes
v0.4.3.1.1525:
Vehicles:
• Barstow: tweaked deformation, improved front end rigidity (less shaking/wobbling over bumps), improved door glass breaking, fixed some wheels being unstable, added stage 1 supercharger for 423 engine, tweaked torque curves, fixed drag shifter and fuel needle not working correctly, texture and mesh fixes (engine bay braces moved to be part of fenders, main spec+normal+diffusemap improvements, engine bay mesh split), mirrors moved to main .dae
• Moonhawk: remade gear ratios, added I6 automatic variant and 3-speed manual for I6, tweaked deformation, improved front end rigidity, improved door glass breaking, fixed front dampers
• SBR4: improved door glass breaking, more downforce from wing
• Roamer: added fire chief skin/variant, changed "Highway Patrol" to "Sheriff", minor texture tweaks, UVed parts of wheel wells and other areas to be skinnable:
• Bolide: added new spoiler, minor texture tweaks, added group4 configuration
• Covet: fixed defrost lines showing when rear window was broken, added some new optional hubcaps, fixed left halfshaft breaking too easily, added rally paintjob
• Pigeon: fixed 600cc engine working underwater
• Sunburst: tweaked shift points, stronger RS wing, replaced Police Sport RS with 'French Gendarmerie', added police skin, police beacon light
• Pessima: fixed some wheels being unstable
• 200BX: handling tweaks, less oversteer-prone, stronger GT wing
• T-Series: reduced weight to be more realistic, made ram plow heavier, changed transmission from 13 speeds to 12 with new ratios
• Grand Marshal: fixed missing racing wheel
• H-Series: added police variant
Levels:
• Gridmap: improved performance, minor color adjustments, some lighting improvements
• Jungle Rock Island: texture improvements for vegetation, reduced overexposure on sand texture, adjustments to ocean colors
• Hirochi Raceway: fixed stair collision on the stadium
• Most maps were cleaned up and some behind the scenes errors were fixed
Physics:
• Fixed vehicle recovery
• Added x16 slow motion step
• Small optimizations in physics core
• Reduced FFB latency
• Open differential stabilization (to reduce run-away engine problems)
Features:
• Forced launcher to run 32-bit version when system has low memory (less than 3.7GB)
• Forced launcher to run 32-bit version when Lavasoft Web Companion is installed on Windows 8.1 and up
• Added logging of reasons why launcher chooses not to run 64-bit version
• Added CEF control texture to detect when browser doesn't send screen updates
• Added normalization to Blinn-Phong specular; specular strength is not necessary now
Input:
• Added rumble effects for XBox gamepad controllers (work in progress). You can test them in Dashboard menu > Controls > Force Feedback > ThumbLX > Force Feedback Enabled > Apply.
• Fixed accelerate+brake binding having a deadzone in the first half (affecting wheels with combined pedals, joysticks axis, etc)
• Fixed FFB not working with some steering wheels and joysticks
• Fixed FFB heavily impacting the framerates when certain controllers where plugged (e.g. Saitek R440, among others)
• Fixed noisy/hi-res axes in one controller shadowing the rest of controllers even when deadzone was correctly set
• Re-enabled Logitech G27 steering wheel LEDs
User interface:
• Speed improvements for vehicle selector
• Fixed wrong app names in edit mode
• Improved vehicle selector ordering
• Bug fix in environment when no time information is available
• Added tooltips to control bindings; updated style
• Doubleclick in vehicleselector works again
• Fixed too big tiles on big or triple screens
• Fixed a cursor bug on leaving the UI editor with ESC
• Fixed "empty grey button" in controls assignment menu, happened when certain Windows Drivers took a bit longer to load after plugging a new controller
• Fixed inability to create new bindings when a controller had no previous bindings
• Selections are highlighted again
Bugfixes
• Fixed errors when internal cameras section is empty
• Improved mods loading speed during startup
• Fixed out-of-bounds memory access in locale file parsing
• Fixed launcher crash when game path contains unicode characters
• We precompile all .dae files now prior shipping resulting in faster loading speeds
• Fixed engine sounds: Engine sounds are using now the throttle of engine and not the throttle pedal's state

BeamNG DRIVE is a realistic, immersive driving game offering near-limitless possibilities. Our physics simulate every part of a vehicle in real time, resulting in realistic, dynamic behaviour. The driving feel is authentic and visceral, and crashes are realistic and violent. Yet the physics are as accessible to drive with a keyboard or gamepad as they are with a full racing wheel, and realism is not compromised in any way.

Environments and vehicles in BeamNG DRIVE are hand-crafted with passionate attention to detail. With years of meticulous design and research we authentically recreate the feeling of real world driving.





Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!

Английская версия игры

Т.к. игра стала весить больше 500 Мб., теперь качаем отсюда:

http://big-games.info/game/beamng_drive_alpha


Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры BeamNG Drive v0.5.1.0.1739, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (361 шт.)

От: QAZWSX1212 [0|3] | Дата 2016-01-14 03:17:21

Репутация
0
интел 4000 не тянет

QAZWSX1212 подумал несколько секунд и добавил:

я про видюху
От: fadliev2002 [0|1] | Дата 2016-01-09 19:37:18

Репутация
0
игра классная,физика офигенная!!!
От: Comandante13 [0|1] | Дата 2015-12-31 17:22:16

Репутация
0
че за? зарегался, а мне все равно рекламу кидает. Как скачать то?

Comandante13 подумал несколько минут и добавил:

Все разобрался)) В конце второй страницы...
От: Starfer [3|3] | Дата 2015-12-23 10:16:55

Репутация
3
Столько всего добавили, а сделать, чтобы машина глохла при отпускании сцепления на передаче - не судьба
От: Sanyoch [0|0] | Дата 2015-11-25 16:22:53

Репутация
0
Физика вообще зашибись лайк!
От: sania0 [0|7] | Дата 2015-11-09 18:21:32

Репутация
0
Вот что называеться физика
От: Cheezeman [25|27] | Дата 2015-10-31 18:19:57

Репутация
25
Как в новых версиях обстоит дело со сцеплением?
От: Jackson025 [33|35] | Дата 2015-10-15 10:04:31

Репутация
33

MPS сказал:

Как игра, быстро надоедает. Как программа по симуляции ДТП, мало опций и возможности. Итог, развлекушка минут на 20.


Кому как...
От: MPS [13|3] | Дата 2015-09-28 04:18:42

Репутация
13
Как игра, быстро надоедает. Как программа по симуляции ДТП, мало опций и возможности. Итог, развлекушка минут на 20.
От: -WildCAt- [21|22] | Дата 2015-08-21 09:57:43

Репутация
21

Kakaska сказал:

Графика тут хавает минимум фпс, просто через биос зайди в настройки процессора и выставь Ghz если у тебя 2.40, то поставь до 3.40, а выше не советую, могут быть непредвиденные последствия, но в этих приделах всё норм, сам проверял на 6 летнем процессоре Intel core Quad.



Прошло четыре месяца, но у меня бомбануло. Извиняюсь, конечно, но что за совет такой? Ничего, что железо разное и мало где разлоченый multiplier? А если охлаждение не потянет оверклок? Или цепи питания на проце? Не надо так прям брать и как инструкцию от лагов прописывать разгон.

Kakaska сказал:

я как бы дополнил твоё сообщение ок?


Добавил-то добавил, но ко мне это никакого отношения пусть не имеет.
Без обид ;) Просто чет бомбануло

-WildCAt- думал несколько часов и добавил:

-WildCAt- сказал:

Или цепи питания на проце


Имел ввиду цепи питания проца на материнке*
От: Kakaska [32|11] | Дата 2015-08-12 17:13:45

Репутация
32

skorpion13 сказал:

Иногда кажется что машина состоит из китайского дешевого пластика,а так норм!


Пластик лопается, а железо мнётся. А если ты на счёт шейдеров то да чёт как то будто матовая краска напоминающая пластик)
От: skorpion13 [1|4] | Дата 2015-08-11 12:29:12

Репутация
1
Иногда кажется что машина состоит из китайского дешевого пластика,а так норм!
От: KOH [88|12] | Дата 2015-08-10 18:59:58

Репутация
88
Зашел, потому что изменили картинку в предпосмотре. А по игре - да, движок классный.
От: Alex_Igroman [10|5] | Дата 2015-08-09 13:24:54

Репутация
10
Физика очень реалистичная!
От: adrenalin_123 [0|0] | Дата 2015-08-09 11:20:32

Репутация
0
игра и физика с графикой крутая смотрел на ютубе есть карта с катапультой там можно машинкам попаркурить )))
От: Obzorchik [0|3] | Дата 2015-08-06 14:38:31

Репутация
0
Развлечься минут на 40 точно есть
От: vovasha [44|44] | Дата 2015-08-03 21:04:19

Репутация
44

alik_kudryavtse сказал:

Игра прикольная стресс снимает)


Согласен.
От: alik_kudryavtse [0|1] | Дата 2015-08-03 05:18:14

Репутация
0
Игра прикольная стресс снимает)
От: Kronuss [16|12] | Дата 2015-07-20 18:13:39

Репутация
16
Че у меня при запуске за checking integrity?
От: Cheezeman [25|27] | Дата 2015-07-07 08:33:18

Репутация
25
На физику как-раз гнать не надо. А вот сцепление с дорогой весьма страдает.
Что касается разбивания в хлам, то тут все довольно реалистично. Несмотря на то что металл иногда ведет себя как желе.
От: This_New_Sparta [46|65] | Дата 2015-07-07 02:08:29

Репутация
46

CreedFace сказал:

Лично я не заметил изменений в графике а про физику ты не прав она очень даже достойная!


Наркоман , чтоли ?
Он про физику и имел ввиду , а потом ты говоришь "а про физику ты не прав она очень даже достойная!" ...
Не , ну ответ не ясен некоторое время , пиши нормально ибо в минусах погрясть можно =)
От: CreedFace [1|3] | Дата 2015-06-24 16:39:26

Репутация
1

Ponytamin сказал:

SEGMAN


Лично я не заметил изменений в графике а про физику ты не прав она очень даже достойная!
От: Kakaska [32|11] | Дата 2015-06-22 20:07:12

Репутация
32

Vizzard сказал:

С каждым обновлением графика стала лучше? НО ЕСТЬ И МИНУСА ФИЗИКА НЕ ОЧЕНЬ?...
Сколько же вас...


эти дурачки думают что если у них не получается управлять машиной - тем более пикапом, то в этом виновата физика.
От: voroks3 [4|10] | Дата 2015-06-21 12:34:18

Репутация
4
Машины ломаются в хлам, это в одно время и минус, и плюс. Погамать стоит.
От: ShaManiac512 [-8|3] | Дата 2015-06-20 10:38:47

Репутация
-8

Nik_Grafe сказал:

сюжета нет


Это сэндбокс. Причем тут сюжет?
От: Ponytamin [15|9] | Дата 2015-06-16 21:02:06

Репутация
15

SEGMAN сказал:

физика не очень


Но... Физика же единственный козырь игры, разве нет?
От: Vizzard [156|33] | Дата 2015-06-16 19:11:01

Репутация
156

SEGMAN сказал:

С каждым обновлением графика стала лучше но есть и минуса физика не очень но проиграть стоит


С каждым обновлением графика стала лучше? НО ЕСТЬ И МИНУСА ФИЗИКА НЕ ОЧЕНЬ?...
Сколько же вас...
От: SEGMAN [0|4] | Дата 2015-06-16 18:52:10

Репутация
0
С каждым обновлением графика стала лучше но есть и минуса физика не очень но проиграть стоит
От: This_New_Sparta [46|65] | Дата 2015-06-11 09:16:07

Репутация
46
Симулятор машин из желе :D
От: supervania023 [0|0] | Дата 2015-06-09 18:15:44

Репутация
0
то самое чувство когда слабый комп
От: 1234A [0|1] | Дата 2015-06-08 08:05:50

Репутация
0
Уже вышла 0.4.0.3 (В Steam уже можно купить)

1234A думал несколько дней и добавил:

Вышла 0.4.0.4
От: Nik_Grafe [5|3] | Дата 2015-05-18 16:30:59

Репутация
5
Отличная работа проделана, разрабы постарались. Но поведение автомобилей, к сожалению, абсолютно не соответствует реальности. Поворот автомобиля осуществляется досадно глупым образом. Помимо этого есть ещё один момент. Игра сияет в интернете уже очень и очень давно. Однако сюжета нет. Я понимаю, что это симулятор. Но игра очень быстро надоедает, т. к. по сути ничего из себя завораживающего и сверхинтересного не представляет. 8 баллов даю, осознавая, какую же работу провели разработчики.
Ну и естественно, дабы не портить первое впечатление первооткрывателям, обращаю внимание на сами модели, объекты и их деформации при столкновениях. Можно просимулировать дорожные конфликты или авиакатастрофу) Можно устроить гонки, ралли, погонять от бота-полицейского) Или наоборот попреследовать бота. Возможностей море, напичкано много разных плюшек и ватрушек. На неделю игры хватит как минимум.
Удачи люди добрые! =)
От: Jackson025 [33|35] | Дата 2015-05-04 07:53:51

Репутация
33

Kakaska сказал:

Графика тут хавает минимум фпс, просто через биос зайди в настройки процессора и выставь Ghz если у тебя 2.40, то поставь до 3.40, а выше не советую, могут быть непредвиденные последствия, но в этих приделах всё норм, сам проверял на 6 летнем процессоре Intel core Quad.


У меня наоборот. : Я когда убавил полностью lighting quality на lowest, то все пропало. Видюк у меня видать такой.

Jackson025 подумал несколько секунд и добавил:

Jackson025 сказал:

Все пропало


Всмысле фпс выпрямился до 60.
От: Kakaska [32|11] | Дата 2015-04-13 15:22:53

Репутация
32

-WildCAt- сказал:

6 Хватает без проблем на средне-высоких.
Зависит ведь от резолюции и настроек графики



Графика тут хавает минимум фпс, просто через биос зайди в настройки процессора и выставь Ghz если у тебя 2.40, то поставь до 3.40, а выше не советую, могут быть непредвиденные последствия, но в этих приделах всё норм, сам проверял на 6 летнем процессоре Intel core Quad.

Kakaska подумал несколько минут и добавил:

Вилд кат, сорь, ну я как бы дополнил твоё сообщение ок?
От: MrPrototype [0|1] | Дата 2015-04-01 10:58:09

Репутация
0
Ребят, когда я в новой версии ставлю вторую машину и переключаюсь на неё, то отказывают все кнопки кроме управления!??!! В чём может быть проблема? Помогите пожалуйста!
От: -WildCAt- [21|22] | Дата 2015-03-19 17:21:30

Репутация
21

Mrak52 сказал:

надо минимум 8гб оперативки чтобы игра пошла без лагов


6 Хватает без проблем на средне-высоких.
Зависит ведь от резолюции и настроек графики
От: TaurusGames [17|0] | Дата 2015-03-09 17:11:33

Репутация
17
Ребят, такая проблема... Совершенно с разными версиями игры...
Включаю игру, начинаю загружать карту и игра вылетает.

Вот ошибка:

C:jenkinsworkspacetorque3droottorque3dEnginesourcesha...

Failed to write Shader Stream at shadergen:/b3a1b59f8ac2c6e4_V.hlsl


Подскажите, что может быть за проблема, и как ее исправить? Заранее спасибо.
Что это за путь вначале вообще не понятно...

TaurusGames полчасика подумал и добавил:

Всё, понял в чем дело. Имя пользователя должно быть на английском написано.
От: Mrak52 [0|0] | Дата 2015-03-09 12:25:45

Репутация
0
как у вас всё тормозит
уже 15 дней назад вышел BeamNG Drive версии 0.3.6.7
я мог бы выложить но не разрешено :(
От: dimadim200 [0|3] | Дата 2015-03-09 10:50:53

Репутация
0

ShaManiac сказал:

уже версия 0.3.7.7 пора бы обновить


ага, а то уже давно не обновляли(у меня до сих пор 0.3.4.0)
От: ShaManiac [5|37] | Дата 2015-02-21 15:06:18

Репутация
5
уже версия 0.3.7.7 пора бы обновить
Пожалуйста, обратите внимание!

Каждую неделю проходят розыгрыши призов от SGi. Разыгрываются ключики для игр и 7-ми дневные премиумы на LittleByte.

Узнать больше о розыгрыше
Регистрация на сайте
Понял, скрыть это сообщение

Конкурс-лотерея от SGi

12345
678910
1112131415
1617181920
2122232425
2627282930
3132333435
3637383940
4142434445
4647484950

Текущий статус: 39-й тур конкурс лотереи от SGi завершен!

Перейти в тему конкурса

Топ лучших игр

SGi рекомендует

  • Diablo 2 v1.12 ENG/RUS
  • Phun Beta v5.28
  • To the Moon v1.1 / +RUS / +Holiday Special Minisodes 1-2
  • Tag: The Power of Paint v1.0
  • Facewound Alpha v0.1.1.4

Последние игры с BGi

Скоро на сайте!

  • Swapper Story, Age of Fear: The Undead King
  • Nusakana, Hylics, VIOLET Space Mission, There’s Poop In My Soup, Survive Me Miolhr, Fated Souls
  • Yandere Simulator Visual Novel
  • American chilly
  • Glide,Physics Tank 2,The Breakfast Club
  • Sky City
  • Code 7 - A Modern Text Adventure
  • Time Passage,Space Berserkrs,Concrete Jungle,Fruit Punch
  • POLYCRUSHER,XenoRaptor,Th e fall of gods,Soccertron,Clumsy Moose Season,Boxlife,Karaski
  • Sorcery! Parts 1 and 2,Etaria Survival Adventure,Capsule Force,Black & White Bushido
  • A Lifetime of Realistic Simulations, The Boogeyman

Мы в социалках