Левый сайдбар Правый сайдбар FAQ / Общение
Показать/Скрыть сайдбар | Тема: Сменить шкрку

Описание игры, скриншоты, видео

Скачать игру Dungeons of Aledorn - демо версия игры

Рейтинг: 10.0 (1)
Игру добавил John2s [11534|1666] | 2015-04-01 | Ролевые игры (RPG) (3299) | Просмотров: 4523

Dungeons of Aledorn

• SGi навигация / Navigation:
• Разработчик / Developer: Инди-игра (14535) от Team21 (1)
• Жанр / Genre: Ролевые игры (RPG) (3299)
• Тип игры / Game Type: Демо версия
• Размер / Size: 220.99 Мб.
• Оценка игроков / Game Score: 10.0 из 10 (всего голосов: 1)

Dungeons of Aledorn - хардкорная олдскульная RPG от первого лица, где вам предстоит исследовать огромный мир, сражаться с врагами в пошаговых боях, зарабатывать очки опыта в мини-играх и выполнять множество разнообразных квестов!

Вы можете скрыть всю рекламу на сайте. Как?

Dungeons of Aledorn - это сочетание классических олдскульных dungeon crawler-ов с современными элементами РПГ и тактическими битвами. Исследовать мир можно будет от первого лица; в этом режиме выполняется большинство действий: открывание сундуков, писк потайных дверей, разговоры с НПС, сбор трав и т.п.

Авторы игры уделяют большое внимание реалистичности (насколько это вообще возможно в рамках фэнтезийного мира). В идеале, разработчики хотят, чтобы игроки могли сделать всё, что подсказывает им логика. Игроки должны иметь большой выбор действий, однако в каждом сражении оптимальными будут лишь несколько тактических решений. Также игрок должен самостоятельно составить план действий из обширного перечня доступных вариантов.

Следующим шагом на пути к реалистичности мира Dungeons of Aledorn станет оригинальная система повреждений персонажа. Большинство ролевых игр использует систему очков здоровья, которые уменьшаются с каждым удачным попаданием противника по вашему персонажу, до тех пор, пока они не достигнут нуля, после чего герой умрёт или потеряет сознание. Авторы хорошо представляют себе настоящие сражения, поэтому хотят предложить более реалистичную механику.

У каждого персонажа есть несколько очков здоровья, и их потеря сопровождается получением травмы, вылечить которую может быть не так-то просто. Для отображения состояния персонажа во время сражения введено понятие очков усталости. Потеря очков усталости не приводит к получению повреждений, а лишь к снижению шанса избежать очередной атаки и сопутствующих эффектов. Персонаж начинает получать травмы (и терять здоровье) только тогда, когда слишком устанет и не сможет больше уклоняться от атак.

Spiritual successor to many old school hard-core RPG/Dungeon masterpieces, that combines tactical combat system, exploration in the first person view and intriguing travelling system between main map locations.

Dungeons of Aledorn (DoA) is an RPG game that brings back several time-tested principles in a mixture of fantasy RPG/Dungeon. It´s primarily made for (and from) hard-core gamers and those who prefer games with high challenge level.

Exploring mode
As we’ve already mentioned, our game has three basic features. Firstly, in the exploration GUI, you´ll get the chance to experience the world of DoA from the first person view in the same way as it was common for many classical dungeon crawlers. This GUI will serve for most of non-combat actions such as exploration, opening of treasure chests, searching for secrets, interaction with NPCs, collecting of herbs etc.

Travelling mode
The second GUI will “accompany” you during numerous travels between game’s locations. We´ve decided to avoid the profaned vast generic “open-world filler" creation so that we could invest more time and resources into improvements of the main game locations. This way, we´ll be able to make each of them more unique and unforgettable such as the locations from Baldur’s Gate or Fallout series used to be. Apart from these fixed locations await you countless random encounters and secret areas which add to the player’s feeling of being a part of a rich and living world.

Camping mode
An interesting part of travelling is the management of camping. When your characters need to stop for a while in the open, they may be assigned various actions via the camping management GUI. The results of these actions will strongly affect party members’ statistics, possesions and overall group´s performance.

Combat Mode
The third (and for us also the most challenging and important) feature of DoA is its combat system. Combat GUI combines the isometric view and bird´s eye perspective to offer the maximal battlefield overview. The combat system of DoA also strives to get as close to the reality as it´s only possible. We want to avoid unnecessary frustration caused by restrictions of our combat system. We are especially proud of our battlegrounds. There are almost no predetermined battlegrounds for the duels that await our players. Combat GUI will place all party members and enemies at the same spot they were standing at just before the combat commenced. That means, clever maneuvering and decisions in the exploration GUI may put you into advantageous position at the beginning of combat and everything you see during exploration will be present and potentially usable during the fighting.

Party creation
Apart from that, you may expect all the fun stuff of a classic RPG such as: party creation (with unique races and class selection), complex system of attributes, perks and skills, NPC with branched dialoque options, magic, alchemy, complex quests with multiple solutions and outcomes, detailed inventory management and difficulty settings, that apart from challenge level directly enable/disable many hardcore gameplay features.

DoA will be a combination of puzzles, branched dialogue options, tactical turn-based combat, quest-solving and last but not least intriguing and complex RPG-system. We were inspired by several masterpieces of the RPG/dungeon and strategy genre. Namely: Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic, King's Bounty and Fallout series.

Key features
A combination of the time-tested principles of former masterpieces with the advantages of current technology.
Classical high-fantasy game setting that places emphasis on realism within its world´s rules.
Start with a ready-to-go party of heroes, chosen from a combination of nine races and six classes - or create your own!
Branching skills and further specializations.
Total immersion into an enormous archipelago realm with various climates and landscapes.
Original and atmospheric soundtrack designed by our in-house composer.
No more long winded following of quest markers - get your brain ready for intriguing quests with multiple solutions.



Если вы являетесь правообладателем данного материала и вы против размещения информации о данном материале, либо ссылок на него - ознакомьтесь с нашей информацией для правообладателей и присылайте нам письмо. Если Вы против размещения данного материала - администрация с радостью пойдет Вам на встречу!



Ссылок на самом деле больше (всего 1), видно их будет только после регистрации на сайте.

Если ты нашёл "мёртвую" ссылку - дави значок [X] рядом с ней и ссылка в ближайшее время будет перезалита.

Дополнительные файлы для игры

Если ты нашел новую версию игры Dungeons of Aledorn, либо русификатор к ней, патч, левелпак или мод - сообщи об этом редактору новости, он добавит сюда доп. файл.
Отправка личных сообщений доступна только после регистрации.

Комментарии игроков (0 шт.)

Нет ни одного комментария.